اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تنکابن و رامسر در مجلس خواستار شد

الزام شرکت‌های بیمه برای جبران خسارت برف

نماینده مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس با اشاره به اینکه شرکت‌های بیمه در زمینه مشکلات برف خدماتی به مردم منطقه نمی‌دهند،گفت: باید شرکت‌های بیمه در این زمینه وارد عمل شوند.

الزام شرکت‌های بیمه برای جبران خسارت برف

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، شمس الله شریعت‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی اقدامات ستاد مدیریت بحران مازندران که در شهرستان تنکابن برگزار شد، با بیان اینکه در عصری زندگی می‌کنیم که شرایط مردم منطقه ما با شرایط مردم قدیم متفاوت است، اظهار داشت: امروزه بیشتر مردم تنها به فکر زیبایی خانه‌های خود هستند و کمتر به فکر استحکام و مقاومت خانه‌های خود در برابر حوادث فکر می‌کنند.

 نماینده مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از استاندار مازندران برای حضور به موقع خود پس از ساعات اولیه بارش برف در منطقه غرب مازندران، گفت: منطقه غرب مازندران در چند سال اخیر هیچ‌گاه برف یک متر و 70 سانتی‌متری را تجربه نکرده بود.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه بعضی از کمبودهای امداد رسانی مربوط به خود استان می‌شود، افزود: مدیریت بحران استانداری مازندران باید بهتر از این در منطقه عمل می‌کرد.

وی با بیان اینکه بارش شدید برف در غرب مازندران موجب نگرانی بسیار زیادی از مردم منطقه و ایران شد، بیان کرد: با وجود بحران برف در منطقه غرب مازندران اگر گاز نیز قطع می‌شد فاجعه‌ای در استان رقم می‌خورد.

نماینده مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای بیان داشت: در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که بارش باران و برف موجب قطعی برق و کاهش افت فشار گاز می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در دیگر نقاط ایران و کشور بارش برف یک نعمت الهی محسوب می‌شود، تصریح کرد: اما در استان مازندران بارش برف به بحران بزرگ تبدیل شده است.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه با شرکت‌های بیمه برای جبران خسارات مردم مشکل داریم، بیان داشت: شرکت‌های بیمه دکان‌دار حرفه‌ای در کشور هستند.

وی تصریح کرد: شرکت‌های بیمه در زمینه مشکلات برف خدماتی به مردم منطقه نمی‌دهند.

نماینده مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای با بیان اینکه روز گذشته متنی در زمینه بحران برف مازندران در مجلس تهیه شد، افزود: این متن با امضای 210 نماینده تایید شد که بنده در جلسه هیئت دولت حضور داشته باشم و گزارش خسارات مردم غرب مازندران را به گوش دولت برسانم.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه از استاندار مازندران خواستار ارزیابی عملکرد دولت و ستاد مدیرت بحران از سوی مردم غرب مازندران هستم، افزود: باید بحران برف در مازندران به صورت یک مستند تهیه شود تا دیگر استان‌ها از این موضوع درس بگیرند.

انتهای پیام/2296/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول