اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی آستارا:

22 بهمن نمایش اتحاد ملی است

رئیس تبلیغات اسلامی آستارا گفت: 22 بهمن نمایش اقتدار و اتحاد ملی است.

22 بهمن نمایش اتحاد ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام حسن ملایکی عصر امروز در جمع هیئت‌های مذهبی این شهرستان با تبریک یوم‌الله 22 بهمن و اعلام حمایت و تبعیت مردم آستارا، لوندویل و حومه از رهنمودهای مقام معظم رهبری ضرورت اتحاد و همدلی را مورد تأکید قرار داد.

وی، از اقشار مختلف مردم به ویژه مرزنشینان آستارا و لوندویل خواست تا در راهپیمایی 22 بهمن حضوری گسترده و پرشور داشته باشند.

این مسئول گفت: مردم آستارا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا به یاوه‌گویی‌های دشمنان اسلام و انقلاب پاسخی دندان‌شکن می‌دهند.

وی با بیان اینکه یوم‌الله 22 بهمن روز جشن اسلامی و ملی ایران و روز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، ادامه داد: 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) است.

ملایکی تصریح کرد: حضور پرشور و گسترده در این راهپیمایی علاوه بر نمایش ایستادگی و اقتدار ملت ایران، موجب صلابت و اقتدار ایران اسلامی و یاس و نامیدی دشمنان در این مرز و بوم می‌شود.

وی از هیئت‌های مذهبی و مساجد به خاطر نگاه ویژه به دهه فجر و پر رنگ کردن آن در این شهرستان مرزی قدردانی کرد.

به گزارش فارس، در جلسه مذکور هیئت‌های مذهبی و مساجد آستارا با قرائت بیانیه‎ حضور حماسی و انقلابی مرزنشینان غیور و ولایت‌مدار آستارا و لوندویل در راهپیمایی22 بهمن را نمایش انسجام اسلامی و حفظ وحدت بین مردم و مسئولان نظام دانستند.

در ادامه بیانیه آمده است: اکنون 35 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و در تمام این سال‌ها ملت هوشیار و بصیر شهرستان مرزی آستارا  همواره به ندای رهبر خود لبیک گفته و با حضور حماسی خود مانع از دست‌اندازی‌ها و تجاوزات دشمن شدند.

بیانیه هیئت‌های مذهبی آستارا اضافه کرد: امنیتی که امروز در کشور وجود دارد حاصل فداکاری‌ و از خودگذشتگی‌های مردم در حفظ و حراست از نظام اسلامی است.

هیئت‌های مذهبی و مساجد آستارا همبستگی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)، شهدا و امام خامنه‌ای را اعلام کردند.

ا‌نتهای پیام/84001/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول