اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس:

راهپیمایی 22 بهمن مردم بر ادامه روند مذاکرات تاثیر دارد

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند و بر وزن سیاسی ایران در روند مذاکرات هسته‌ای می‌افزاید.

راهپیمایی 22 بهمن مردم بر ادامه روند مذاکرات تاثیر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم شعرا عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر موجب شکوه انقلاب و افزایش اقتدار نظام می‌شود.

وی افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار دیپلماتیک ایران را در عرصه‌های بین‌المللی در پی دارد.

این فعال سیاسی با اشاره به تاثیرپذیری غیرقابل انکار اقتدار دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بیان کرد: مردم زمان‌شناس و آگاه ایران همواره در گردنه‌های تاریخی و حساس در کنار انقلاب خودشان ایستاده‌اند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان فارس افزود: بعد از مذاکرات کشورمان با گروه 1+5، جمهوری اسلامی ایران در حال گذر از یک برهه حساس دیپلماتیک است بنابراین به طور قطع حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن پاسخ تمام توطئه‌ها و جوسازی‌های مغرضانه دشمن را می‌دهد.

به گفته وی، بعد از مذاکرات هسته‌ای و گروکشی‌های غرب، حضور پررنگ ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن این مسئله را تصدیق می‌کند که مردم ایران مدافع جدی حقوق بین‌المللی خود هستند.

شعرا خاطرنشان کرد: دشمن متناسب با خوی استعمارگری خود چشم طمع به داشته‌های ملت قهرمان و حماسه‌ساز ایران دوخته است اما شکوه و صلابت راهپیمایی 22 بهمن می‌تواند چشم طمع دشمنان و بدخواهان را کور کند.

وی با بیان اینکه مردم غیور ایران همواره نشان داده‌اند که در مقاطع مختلف پشتیبان نظام و مدافع آرمان‌های انقلاب بوده و هستند، گفت: ملت ایران در 22 بهمن ماه، جای جای میهن اسلامی را صحنه‌ رزمایش وحدت و اقتدار ملی و نماد عزم و اراده پایان‌ناپذیر و مصمم خود در برابر جبهه معاندین نظام و شبکه زورگویان جنگ‌طلب و متعرضان به حقوق و کرامت ملت‌های مظلوم جهان قرار داده و جهانیان را محو تماشای عظمت و اقتدار خیره‌کننده خود در عبور از شرایط خطیر کنونی و پیچ‌ تاریخی مهم و سرنوشت‌ساز خواهد کرد.

شعرا ادامه داد: فردا مردم ایران مانند همیشه با صلابت و وحدت در راهپیمایی حضور پیدا کرده و تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب و گزینه‌های تهدید‌آمیز او را زیر پای خود له می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی امروز در جهان دارای قوت و هیمنه منحصر به فرد است و الگوی ملت‌های آزادی‌خواه جهان محسوب می‌شود.

شعرا بیان کرد: در این شرایط برای دستیابی به اهداف متعالی کشور و پیمودن سریع‌تر مسیر پیشرفت علمی و حل مشکلات اقتصادی، باید با یکپارچگی و حضور گسترده، وحدت ملی، تبعیت قاطع از ولایت فقیه و حمایت مردمی از نظام را به اثبات برسانیم و سربلندی نظام در منظر جهانیان را رقم زنیم.

وی تصریح کرد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، روح جدید و تازه‌ای در کالبد ایران اسلامی خواهند دمید.

انتهای پیام/2448/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول