اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته‌‌‌های فرهنگی و هنری

جشنواره کودک و نوجوان آفتاب در کرمان برگزار می‌شود

جشنواره فرهنگی و هنری کودک و نوجوان آفتاب در استان کرمان برگزار می‌شود.

جشنواره کودک و نوجوان آفتاب در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جشنواره فرهنگی و هنری کودک و نوجوان آفتاب از 13 تا 16 اسفند ماه در استان کرمان برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره فرهنگی و هنری کودک و نوجوان آفتاب استان کرمان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره در راستای اعتلای فرهنگ آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

امیر عابدین‌پور بیان کرد: گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره فرهنگی و هنری کودک و نوجوان آفتاب استان کرمان شامل کودکان و نوجوانان از شش تا 12 سال، هنرمندان و شرکت‌کنندگان مردمی است.

وی ابراز داشت: بخش‌های رقابتی گروه کودکان و نوجوانان شامل عکس، نقاشی، داستان‌نویسی، کاردستی، شعر و رباتیک و با موضوع آزاد است.

عابدین‌پور خاطر نشان کرد: هنرمندان هم در بخش رقابتی جشنواره آفتاب در قالب فیلم بلند داستانی، فیلم کوتاه مستند، داستانی و پویانمایی، عکس و پوستر با موضوعات آزاد و مباحث اجتماعی از جمله جامعه، مدرسه، خانواده و کار با محوریت کودک و نوجوان شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: گروه شرکت‌کنندگان مردمی هم که بخش رقابتی این گروه شامل عکس‌های موبایلی است، آثار خود را باید با موضوع مباحث اجتماعی به جشنواره آفتاب ارسال کنند.

دبیر جشنواره فرهنگی و هنری کودک و نوجوان آفتاب استان کرمان اظهار داشت: علی معلم، فرهاد ورهرام و محمد اسلامی هیئت داوران بخش فیلم جشنواره آفتاب هستند.

عابدین‌پور از محمدرضا شریفی‌نیا، حسن غفاری و مهدی جعفری به عنوان داوران بخش عکس و پوستر جشنواره فرهنگی و هنری کودک و نوجوان آفتاب استان کرمان نام برد.

وی خاطر نشان کرد: هوشنگ مرادی‌کرمانی، افسانه شعبان‌نژاد، احمدرضا احمدی، امیر قادری و یدالله آقاعباسی از فعالان مطرح حوزه کودک و نوجوان از جمله مهمانان ویژه جشنواره فرهنگی و هنری کودک و نوجوان آفتاب استان کرمان هستند.

عابدین‌پور بیان داشت: مراسم تقدیر از فعالان عرصه کودک و نوجوان، آیین تقدیر از کودکان و نوجوانان نخبه و برجسته و برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع کودک و نوجوان از جمله بخش‌های جنبی جشنواره آفتاب است.

وی برگزاری کارگاه‌های خلاق برای کودکان و نوجوانان، برگزاری کارگاه‌های تخصصی با موضوع کودک و نوجوان برای هنرمندان شرکت‌کننده و نمایش فیلم‌های آموزشی برای کودکان و نوجوانان را از دیگر بخش‌های جنبی جشنواره آفتاب برشمرد.

عابدین‌پور یکم اسفندماه را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فرهنگی و هنری کودک و نوجوان آفتاب استان کرمان ذکر کرد و افزود: این جشنواره از 13 تا 16 اسفندماه برگزار می‌شود.

وی گفت: آثار برگزیده جشنواره فرهنگی و هنری کودک و نوجوان آفتاب استان کرمان در قالب کتاب و نمایشگاه به مخاطبان عرضه می‌شود و مورد نقد و بررسی تخصصی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/80019/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول