اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش صورت گرفت

تجلیل از 788 حافظ قرآن در لنده

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، فرماندار، امام جمعه و مسئولان شهرستان لنده از 788 حافظ قرآن طرح ملی حفظ قرآن در لنده تجلیل شد.

تجلیل از 788 حافظ قرآن در لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سیدعیسی تقوی‌فرد عصر امروز در مراسم تجلیل از 788 حافظ قرآن طرح ملی حفظ قرآن در لنده با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: تثبیت فرهنگ دینی و قرآنی در کشور مهمترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: به برکت وجود امام خمینی(ره) و خون مطهر شهدا انقلاب فرهنگی ایران رقم خورد و امروز در حال صدور به اقصی نقاط جهان است.

رئیس اداره آموزش و پرورش به وظایف آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش در راستای وظیفه ذاتی و قانونی خود و برای پرورش و تربیت دینی دانش‌آموزان برنامه‌های قرآنی خوبی در مدارس اجرا کرده است.

تقوی‌فرد تصریح کرد: آموزش و پرورش به وسیله پیش‌قراولان جنگ نرم (مربیان) در مدارس توانسته در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در لنده عمل کرده و با هجمه دشمنان مقابله کند.

دبیر شورای آموزش و پرورش لنده گفت: ثبت‌نام بیش از یک‌هزار و 500 فرهنگی و دانش‌آموز در طرح ملی حفظ قرآن نشان از عملکرد خوب حوزه پرورشی آموزش و پرورش در لنده دارد.

وی افزود: به تناسب جمعیت در سطح استان رتبه نخست این طرح را کسب کرده‌ایم و امروز مراسم تجلیل از 788 نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان شرکت‌کننده در آزمون طرح ملی حفظ قرآن در لنده با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

تقوی‌فرد یادآور شد: در مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان لنده 800 نفر دانش‌آموز شرکت کرده که 100 نفر از آن‌ها آماده حضور در مسابقات مرحله استانی هستند.

وی به زنگ نماز در مدارس اشاره کرد و گفت: زنگ نماز در کلیه مدارس شهرستان با توجه به دستورالعمل ارسالی در حال برگزاری بوده و جشن تکلیف دانش‌آموزان هم در هفته‌های آینده در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82013/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول