اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار لنده خبر داد

امشب تپه نورالشهداء شهر لنده نورافشانی می‌شود

شهردار لنده گفت: امشب همزمان با سراسر کشور و همنوا با فریادهای الله اکبر، تپه نورالشهداء شهر لنده نورافشانی می‌شود.

امشب تپه نورالشهداء شهر لنده نورافشانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، محمدتقی‌ تقی‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان لنده بار دیگر به پاس خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مشت های گره کرده و  حنجره های انقلابی خویش امشب با فریاد «الله اکبر» خویش فریاد آزادی و آزادگی ملت‌های مظلوم را به گوش جهانیان خواهند رسانید.

وی افزود: طنین فریاد‌های «الله اکبر» مردم شهرستان لنده همزمان با نورافشانی تپه نورالشهدا و آسمان شهر لنده شروع خواهد شد.

شهردار لنده تصریح کرد: فریادها و تکبیرها کوبنده ملت غیور ایران از پیر تا جوان بیانگر استقامت و پایداری از ارزش‌های و آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری خواهد بود.

وی تأکید کرد: مشت‌های گره کرده نسل جوان ایران اسلامی امشب کوبنده‌تر از هر سال خواهد بود چراکه امشب پاسخ یاوه گویی و رجز خوانی‌های اخیر آمریکایی‌ها را با همین مشت‌های خالی خواهیم داد.

تقی‌زاده تصریح کرد: هدف اساسی دشمنان تضعیف نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن است که به کوری چشم دشمنان ایران این آرزو بر دلهای پر از کینه‌شان به یادگار خواهد ماند.

وی در پایان با اشاره به گلایه اصناف و بازاریان از امور صنفی، متذکر شد: بازاریان و کسبه شهر لنده از خدمات امور صنفی ناراضی بوده و از پرداخت هزینه‌های گزاف ناراحت هستند.

انتهای پیام/82013/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول