اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احزاب و ادارات ایلام با صدور بیانیه‌هایی:

مردم ذره‌ای از باورهای دینی و انقلابی خود عقب‌نشینی نکرده‌اند

احزاب و ادارات ایلام با صدور بیانیه‌هایی اعلام کردند: مردم در سال‌های گذشته در میدان نبرد بوده‌اند و ذره‌ای از باورهای دینی و انقلابی خود عقب‌نشینی نکرده‌اند.

مردم ذره‌ای از باورهای دینی و انقلابی خود عقب‌نشینی نکرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شماری از احزاب و گروه‌های سیاسی همچنین ادارات و دوایر دولتی و شخصیت‌های برجسته استان ایلام با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای مردم را برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن فراخواندند.

حزب موتلفه اسلامی، جامعه اسلامی فرهنگیان، جامعه اسلامی کارمندان، جامعه اسلامی مهندسین، جامعه زینب (س)، جامعه اسلامی اصناف و بازاریان، جامعه اسلامی ورزشکاران، جامعه وفاداران انقلاب اسلامی، جامعه اسلامی کارگران، جمعیت پیروان حضرت زینب (س) و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام، حزب ایستادگی و ... از جمله این احزاب بوده است.

افزون بر این، آیت‌الله محمد نقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان ایلام، محمد رضا مروارید استاندار ایلام، ولی‌الله حیاتی فرماندار ایلام، فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان ایلام، سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، نیروی انتظامی استان ایلام، سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان ایلام، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام و ... با صدور بیانیه‌ای مردم را برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

این ادارات، احزاب، گروه‌های سیاسی و شخصیت‌های ارشد استان ایلام با صدور بیانیه‌هایی از مردم همیشه در صحنه ایلام برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت گرفتند.

در این بیانیه‌ها ضمن گرامی داشت ایام‌الله دهه فجر و سی و پنجمین بهار انقلاب اسلامی آمده است: همه قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی گسترده حضوری فعال داشته باشند. پیروزی انقلاب اسلامی مهم ترین حادثه قرن به رهبری امام و حضور شورانگیز مردم ایران بود.

این بیانیه خاطر نشان می‌کند: این انقلاب در مجموع معلول سه عامل مهم و اساسی شامل ایمان و باورهای دینی و اسلامی، رهبری پیامبر گونه امام راحل و مردم است.

این بیانیه اضافه می‌کند: این سه عامل مهم سبب پیدایش و بقای انقلاب اسلامی ایران در آینده نیز هست و حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان از دفاع از ارزش‌های انقلاب و نمایش قدرت مردم و رهبری است.

این بیانیه می‌افزاید: مردم در حالی به استقبال راهپیمایی سی و پنجمین بهار انقلاب می‌رود که در طول سه دهه گذشته لحظه به لحظه در میدان نبرد بوده‌اند و ذره‌ای از اعتقادات و باورهای دینی و انقلابی خود عقب نشینی نکرده‌اند.

انتهای پیام/2246/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول