اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/347

پایداری و سربلندی ایران از برکت وجود ولایت فقیه است

فرماندار شهرستان قرچک گفت: عزت، پایداری و سربلندی ملت ایران از برکت وجود ولایت فقیه است.

پایداری و سربلندی ایران از برکت وجود ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی بعدازظهر امروز همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در جشن کارگری کارخانه بنای سبک قدس رضوی شهرستان قرچک با تسلیت وفات حضرت معصومه (س) گفت: کارگران همواره در صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی و انقلاب حضور پرشور و تحسین‌برانگیزی داشتند.

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه به کمک شما دوستان چرخه تولید و اشتغال فعال است، خاطرنشان کرد: تلاش‌ها و زحمات شما در امر تولید باعث شد که کشور ما از تحریم‌ها رهایی پیدا کند و اینک ایران اسلامی با همت شما عزیزان یکی از ابرقدرت‌ها در چرخه تولید و صادرات است.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده کارگران در هشت سال جنگ تحمیلی نشان‌دهنده روحیه دینی و انقلابی این عزیزان زحمت‌کش است، افزود: اگر امروز بخواهیم عظمت ایران اسلامی ادامه یابد، هیچ‌گاه نباید از تبعیت رهبری و ولایت فقیه غافل شویم.

ریاحی خاطرنشان کرد: تنها راه سعادت الهی برای شما عزیزان پیروی از رهبری و ولی‌فقیه است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به نشست ژنو و نوبت گرفتن کشورها برای نشست و مذاکره با نمایندگان کشور ایران در این نشست، افزود: مسئولان ما خیلی خوب و کارکشته در این نشست‌ها عمل کرده و خود را فدای نظام و انقلاب می‌کنند، اینها از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرماندار قرچک گفت: دستاوردهای پیروزی انقلاب باعث شد که امروز در برابر تحریم‌ها و فشارهای دشمنان پیروز و سربلند باشیم.

وی با اشاره به اینکه سلطنت 2500 ساله شاهنشاهی با درایت و روشنفکری حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و متحد شدن مردم ایران اسلامی برای همیشه برچیده شد، افزود: بعد از پیروزی انقلاب در راهپیمایی‌ها و مخصوصا انتخابات ریاست جمهوری، ملت ایران یکبار دیگر دست بیعت با ولایت فقیه داده است.

ریاحی بیان داشت: مردم همیشه پشتیبان رهبری و ولایت فقیه هستند چراکه عزت، پایداری و سربلندی ملت ایران از برکت وجود ولایت فقیه است.

فرماندار شهرستان قرچک در سخنان خود به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: بیداری اسلامی که در دنیا اتفاق افتاده است نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران و منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه با استقرار فرمانداری در شهرستان قرچک به دنبال کاستی‌ها برای قرچک بودیم افزود: تمامی ادارات در سطح شهرستان مستقر هستند و به مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند.

ریاحی گفت: عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب قرچک از سد ماملو به قرچک آغاز شد و تا نیمه اول سال 93 مردم خوب شهرستان قرچک می‌توانند از همان آب شربی که مردم تهران استفاده می‌کنند بهره‌مند شوند.

فرماندار قرچک به افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های دهه مبارک فجر در سطح شهرستان قرچک اشاره کرد و افزود: احداث پست برق 20/63 کیلوولت شهرستان توسط شرکت برق منطقه‌ای استان تهران با اعتبار 150 میلیارد ریال کلنگ‌زنی و در پروژه‌های بخش خصوصی به افتتاح مرکز انتقال خون و درمانگاه تخصصی قلب در درمانگاه دارالشفای قرچک، بهره‌برداری از گلخانه زیر کشت سیفی‌جات روستای صالح‌آباد، بهره‌برداری از احداث گلخانه سبزی و سیفی‌جات و بهره‌برداری از واحد تولید ورمی کمپوست روستای داودآباد اشاره کرد.

فرماندار شهرستان قرچک در پایان از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و همچنین مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان قرچک خواست با حضور پرشور در مراسم یوم‌الله 22 بهمن شرکت و بار دیگر با مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کنند.

در ادامه مراسم مدیرعامل کارخانه بنای سبک قدس رضوی با تبریک با سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ایام‌الله مبارک دهه فجر یادآور حماسه‌های عظیم ملت شریف ایران، برای رهایی از تاریکی 2500 ساله شاهنشاهی و طاغوت است.

محمد مهدی نثاری با بیان اینکه کارگران همواره از همراهان نظام در تمامی مراحل رشد و شکوفایی ایران اسلامی بوده‌اند، افزود: تکریم و پاسداشت این قشر زحمتکش باید همواره مورد توجه مسئولان قرار بگیرند و مشکلات این قشر زحمت‌کش را رصد کنند.

وی در پایان از جامعه کارگری خواست همچون سنوات گذشته با حضور یکپارچه و پررنگ در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شرکت کنند.

گفتنی است، در پایان جشن کارگری تعدادی از بازنشستگان و کارگران برتر مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/2462/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول