اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت خراسان شمالی:

نقش رسانه در موفقیت مدیران خراسان شمالی اجتناب‌ناپذیر است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی نقش رسانه را در موفقیت مدیران این استان اجتناب ناپذیر دانست و گفت: به نوبه خود به نقش رسانه در پیشبرد مأموریت های دستگاه‌ها و استان اعتقاد دارم.

نقش رسانه در موفقیت مدیران خراسان شمالی اجتناب‌ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، یحیی نیکدل ظهر امروز در دیدار با تنی چند از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی اظهار کرد: همراه بودن با مردم از ویژگی‌های مدیران موفق است و به طور حتم بهترین راه ارتباط با مردم رسانه‌ها هستند.

وی افزود: به عنوان یک فعال رسانه‌ای به اهمیت رسانه واقف بوده و به تأثیر گذاری آن  اهتمام دارم.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی هم با تبریک انتصاب یکی از فعالان عرصه رسانه استان به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مدیری موفق است که با رسانه ارتباط تنگاتنگ داشته باشد.

ملک‌محمد علیزاده اظهار امیدواری کرد تا با تلاش این سازمان در استان شاهد رشد و توسعه خراسان شمالی در ابعاد صنعتی باشیم.

رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی هم با بیان اینکه انتصاب نیروهای بومی از خواسته‌های مردم استان بود، گفت: سال‌ها دغدغه مردم استان انتصاب نیروهایی از خود استان در مسئولیت‌های مختلف بود که خوشبختانه اکنون این اتفاق را شاهد هستیم.

سهراب ابراهیمی با بیان اینکه رئیس این سازمان از فعالان عرصه رسانه بوده و این برای فعالان این عرصه یک افتخار است، اظهار کرد: ایشان همواره دغدغه توسعه استان را داشته و دلشان برای استان می‌تپد.

وی تصریح کرد: در گذشته به خاطر برخی مدیریت‌های ناکارآمد شاهد عدم توسعه شاخص‌های خراسان شمالی بودیم که امیدواریم با اهتمام نیروهای بومی و اختصاص اعتبارات لازم، توسعه استان رقم بخورد و خراسان شمالی به جایگاه واقعی خود در کشور دست یابد.

انتهای پیام/63002/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول