اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی:

خبرگزاری فارس قله رفیع رسانه‌ای در همراهی با هلال احمر است

مدیر عامل سازمان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: خبرگزاری فارس خراسان رضوی قله رفیع رسانه‌ای در همراهی با جمعیت هلال احمر است.

خبرگزاری فارس قله رفیع رسانه‌ای در همراهی با هلال احمر است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد مجتبی احمدی پیش از ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس خراسان رضوی در رابطه با مشارکت‌های مردمی و نقش این خبرگزاری در ایجاد این مشارکت‌ها اظهار کرد: بیشترین تأکید سازمان جمعیت هلال احمر بر روی خدمات نیروی داوطلب است و خبرگزاری فارس به عنوان یک جایگاه و قله رفیع رسانه‌ای می‌تواند در این بحث با هلال احمر همراهی داشته باشد.

وی افزود: منابع انسانی رسمی سازمان جمعیت هلال احمر طبق اصول هفت‌گانه فدراسیون باید کم باشد، و خدمات داوطلبانه در هلال احمر جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه جامعه داوطلب می‌تواند در مدیریت‌های مرتبط با سوانح با همراهی رسانه‌ها پررنگ‌تر و قوی‌تر شود گفت: جامعه باید به سمتی برود که ما بتوانیم از خدمات و تأثیرات مردم به عنوان قشر خدمت‌گیرنده و خدمت‌دهنده در هلال احمر با مشارکت آنان به مردم خدمت کنیم.

احمدی ادامه داد: جایگاه جمعیت داوطلب هلال احمر در موضوع حوادث، پیش از حوادث و پس از حوادث می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند و طبیعتا خبرگزاری فارس در این موضوعات می‌تواند با ما همکاری ویژه‌ای داشته باشد و ما نیز از ابعاد تخصصی کار این رسانه در نهایت به مردم خدمت کنیم.

وی با اشاره به اینکه سرعت عمل در خبرگزاری فارس تعجب مرا برانگیخته است افزود: در مسئله انتساب اینجانب هنگامی که بنده منتظر بودم تا عوامل روابط عمومی و دفتر ریاست سازمان با من تماس گرفته و خبر را بر روی سایت سازمان کار کنند تا بنده مشغول به کار شوم، به ناگاه از تهران با من تماس گرفته شد که خبرگزاری فارس انتساب تو را با رزومه کاری کار کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در خاتمه افزود: در بحث خدمات بشر دوستانه وظیفه ما داشتن مشارکت مردم است و می‌توانیم بر روی این بسترها با کمک خبرگزاری فارس و برای حضور جوانان و امدادگران فعالیت کنیم.

انتهای پیام/2202/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول