اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر:

هنوز در برخی ادارات استفاده از رسانه‌ها جا نیفتاده است/ تقدیر از عملکرد فارس در مدیریت‌ رسانه‌ای بحران‌ها

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: متاسفانه در برخی ادارات استفاده از رسانه‌ها هنوز جای خود را پیدا نکرده است در حالی که در عصر ارتباطات مدیران می‌توانند با استفاده از ظرفیت خبر و خبررسانی مردم را از عملکرد‌های خود با خبر کنند.

هنوز در برخی ادارات استفاده از رسانه‌ها جا نیفتاده است/ تقدیر از عملکرد فارس در مدیریت‌ رسانه‌ای بحران‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی صبح امروز با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در مشگین‌شهر گفت: متاسفانه در برخی ادارات استفاده از رسانه‌ها هنوز جای خود را پیدا نکرده است در حالی که در عصر ارتباطات مدیران می‌توانند با استفاده از ظرفیت خبر و خبررسانی مردم را از عملکرد‌های خود با خبر کنند.

وی ادامه داد: بحث اطلاع‌رسانی در درجه اول باید مورد توجه مدیران قرار گیرد و خبرنگاران نیز باید تعامل بیشتری با ادارات داشته باشند.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر اکثر خانواده‌ها از امکانات اینترنت بهره‌مند هستند و اکنون عمده‌ترین ابزار مردم در دستیابی سریع به اتفاقات رخ داده در سراسر جهان همین خبرگزاری‌ها است.

رئیس شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر ادامه داد: خبرگزاری فارس یکی از خبرگزاری‌هایی است که در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به خبررسانی می‌کند با این همه هیچ مغایرتی در خبرها مشاهده نمی‌شود و تمامی اخبار درج شده اظهارات اشخاص و یا اتفاقات رخ داده است که بدون دخل و تصرف در این خبرگزاری به صورت مستند موجود است.

وی گفت: خبرنگاران این خبرگزاری نیز سعی می‌کنند اخبار خود را بر مبنای اتفاقات افتاده و با مستندات کامل به این خبرگزاری ارسال کنند که همین موجب شده است که فارس به عنوان یکی از دقیق‌ترین و موثق‌ترین خبرگزاری‌های کشور شناخته شود.

عباداللهی با بیان اینکه عملکرد کلی خبرگزاری فارس را مثبت ارزیابی می‌کنم، عنوان کرد: خوشبختانه خبرگزاری فارس در اتفاقات اخیری که در شهرستان مشگین‌شهر با آلودگی هوا رخ داد به صورت شایسته اقدام کرد.

انتهای پیام/62009/م40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول