اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

ایران به قدرتی فرامنطقه‌ای تبدیل شده است

سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در بیانیه‌ای اعلام کرد: ایران در منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای به قدرت تأثیرگذاری تبدیل شده که مایه اعجاب و حیرت جهانیان است.

ایران به قدرتی فرامنطقه‌ای تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از این بیانیه آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی در برهه‌ای از زمان متولد شد که هیچ کس تصور تشکیل یک حاکمیت دینی مطلق را نمی‌کرد، در برهه‌ای که بلوک‌های شرق و غرب و مستکبرین با اندیشه‌های مارکسیستی و لیبرالیستی در حال پیچیدن نسخه‌های ماتریالیستی برای بشر بودند و در سطح بین‌الملل قدرت‌های نامتوازن با منطق زور و تزویر در عرصه‌های بین‌المللی حکومت می‌کردند؛ در چنین شرایطی انقلابی با اتکا بر جهان بینی الهی و منطق استوار اسلام با آرمان‌های مبارزه با ظلم و ستم و مستکبران عالم خود را بر جهان عرضه کرد.

این بیانیه اضافه می‌کند: انقلابی که صدای شکستن استخوان‌های نظام چندین هزار ساله نظام شاهنشاهی را به گوش همگان رسانید و زلزله‌ای عظیم در سرزمین کفر و استکبار ایجاد کرد و قلب آزادیخواهان جهان را از شکفتن شکوفه‌های ایمان و اعتقاد و مبارزه روشن کرد.

این بیانیه ادامه می‌دهد: انقلاب اسلامی ملت مؤمن و آزادیخواه ایران، انقلابی است که با دستان نورانی امام خمینی (ره) به بشر هدیه شد و اکنون پس از گذشت 35 سال هنوز از آرمان‌ها و اهداف و اعتقادات خود نه تنها فاصله نگرفته، بلکه رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هنوز خود را انقلابی می‌داند و حاضر به مذاکره بر سر اصول انقلاب با جبهه استکبار نیست.

این بیانیه یادآور می‌شود: جمهوری اسلامی ایران با به چالش کشاندن مبانی اعتقادی نظام غرب در این مدت به دستاوردهای عظیمی در علم و قدرت دست یافته و در سطح منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای به قدرت تأثیرگذاری تبدیل شده است که مایه اعجاب و حیرت جهانیان شده است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: این درخشندگی و تلألو میسر نشد جز با پافشاری بر سر اصول و آرمان‌های متعالی دینی و انقلابی و برای اینکه این انقلاب همیشه سرافراز بماند چه دلیران و چه عزیزانی را که فدا نکردیم و چه سختی‌ها و مرارت‌ها و رنج دوران‌هایی را که نکشیدیم و این همه را مدیون فداکاری، صبر و استقامت این ملت و خون‌های ریخته شده پاک ترین فرزندان این کشور و امام (ره) و رهبری عظیم الشأن هستیم.

این بیانیه اضافه می‌کند: اکنون پس از 35 سال به مرحله‌ای از قدرت نظامی و اقتدار منطقه‌ای و جهانی رسیده‌ایم که دیوانگانی چون اوباما، جان کری و وندی شرمن و ... فقط جرأت یاوه گویی و تکرار بی‌ادبانه، محقر و سخیف گزینه‌های روی میزشان را دارند.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: ما پاسداران و بسیجیان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام بزرگوار و شهدای والا مقام انقلاب و دفاع مقدس و تجدید بیعت با رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلام امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از آحاد مردم غیور و انقلابی استان ایلام که بصیرت و دشمن شناسی آنها زبانزد است، دعوت می‌نماییم با حضور گسترده و  پر صلابت خود در راهپیمایی 22 بهمن جلوه‌ای دیگر از حماسه سیاسی ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی را به رخ بدخواهان و دشمنان نظام بکشند و بار دیگر عزت و اقتدار خود را با شرکت در این روز تاریخی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/2246/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول