اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر

شعبه دوم تأمین اجتماعی ساوه افتتاح شد

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر شعبه دوم تأمین اجتماعی ساوه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شعبه دوم تأمین اجتماعی ساوه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز و در مراسمی با حضور سید تقی نوربخش مدیرعامل تأمین اجتماعی کشور، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ساوه و جمعی از مسئولان محلی شعبه دوم تأمین اجتماعی ساوه راه‌اندازی شد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در مراسم راه‌اندازی این شعبه گفت: برخورداری از امکانات مناسب از حقوق اصلی بیمه شدگان تأمین اجتماعی است و مسئولان وظیفه دارند بهترین امکانات و خدمات را به بیمه‌شدگان زیر پوشش خود ارائه دهند.

شهلا میرگلوبیات افزود: تأمین اجتماعی ساوه پیش از این به دلیل تعداد بالای بیمه‌شدگان با حجم بالایی از مراجعه کننده مواجه بود که امید می‌رود با راه‌اندازی این شعبه شاهد افزایش کیفیت خدمات باشیم.

وی تصریح کرد: شهرستان ساوه به دلیل قرار داشتن در شاهراه مواصلاتی و برخورداری از بزرگ‌ترین شهر صنعتی کشور و فعالیت بیش از 65 هزار کارگر در ساوه و زرندیه نیازمند بهترین خدمات در حوزه درمان و تأمین اجتماعی است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمارستان شهید چمران به عنوان تنها مرکز درمانی زیر پوشش تأمین اجتماعی در ساوه با مشکلات و کمبودهای فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند، بیان کرد: کمبود تخت بیمارستانی و کمبود دستگاه اکو از مهم‌ترین مشکلات این بیمارستان است که امید می‌رود با نگاه مثبت‌اندیش مدیرعامل تأمین اجتماعی شاهد کاهش این کمبودها باشیم.

در این مراسم و با موافقت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی مقرر شد ضمن افزوده شدن 32 تخت به تخت‌های بیمارستان، آمبولانس و دستگاه اکو مورد نیاز این بیمارستان نیز تأمین و درمانگاه تأمین اجتماعی ساوه از ماه آینده به صورت شبانه‌روزی به بیمه شدگان خدمات ارائه دهد.

انتهای پیام/87011/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول