اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور مطرح کرد

قطع همکاری دولت با صنایعی که همسو با حفظ محیط زیست نباشند

معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: دولت با صنایعی که همسو با حفظ محیط زیست نباشند همکاری نمی‌کند.

قطع همکاری دولت با صنایعی که همسو با حفظ محیط زیست نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، احمدعلی کیخا عصر امروز در سمینار نقش جلب مشارکت جوامع عمومی و محلی در مدیریت مناطق تحت حفاظت در مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست امری مهم و ارزشمند است که باید توسط همه مردم و مسئولان مورد توجه باشد.

معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور خاطرنشان کرد: حفظ و نگهداری محیط زیست یک مسئله بسیار مهم است و مشارکت مردم نباید در این مسیر کمرنگ باشد.

وی اضافه کرد: امروز سازمان حفاظت محیط زیست به تنهایی قادر نیست مانند گذشته با اسلحه و سیم خاردار از محیط زیست دفاع کند بلکه مردم باید همیار و همکار سازمان محیط زیست باشند و خود نخستین حافظ طبیعت شوند.

کیخا گفت: دولت در راستای حمایت از محیط زیست اهتمام جدی دارد و صنایعی که همسو با حفظ محیط زیست نباشند از همکاری با آنها صرف نظر خواهیم کرد.

رئیس حفاظت محیط زیست مجتمع بوشهر نیز اظهار داشت: وظیفه‌ اصلی مجتمع تولید حداکثری گاز از مخازن مشترک است اما مدیریت مجتمع خوشبختانه اهتمام ویژه‌ای به حفاظت از محیط زیست داشته و قصد ما در این مجتمع عظیم گازی علاوه بر حفظ تولید، حفظ محیط زیست نیز بوده است.

احمد حیدری‌پور افزود: امروز محیط‌بانان به مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بدون کم‌ترین چشم‌داشت برای حفظ محیط زیست این مرز و بوم تلاش و خدمت می‌کنند و من امروز افتخار می‌کنم به میزبانی‌شان و امیدوارم که بتوانیم میزبان خوبی برای دوستداران محیط زیست و محیط‌بانان عزیز باشیم.

انتهای پیام/2451/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول