اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد:

شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نشان از اقتدار انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نشان از اقتدار انقلاب اسلامی است.

شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نشان از اقتدار انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام رضا سلگی شامگاه یکشنبه در اولین یادواره شهدای روستای حسن‌آباد امام از توابع شهرستان اسدآباد اظهار داشت: شهدا در هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی به وظایف خود به نحو احسن عمل کردند.

وی با بیان اینکه همه ما به نظام و انقلاب بدهکار هستیم، افزود: شهدا اما دین خود را نسبت به انقلاب ادا و جان خود را در دفاع انقلاب و اسلام فدا کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه در زمان سلطنت شاهنشاهی ملت ایران در تعیین سرنوشت خود هیچ دخالتی نداشتند، گفت: امروز اما به برکت نظام انقلاب اسلامی مردم در انتخاب مسئولان از جمله نماینده مردم در مجلس، رئیس جمهور و ... دخالت دارند و آنها با آرای ملت انتخاب می‌شوند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه آمریکا دست پرورده صهیونیست و اسرائیل است، خاطرنشان کرد: آمریکا همه امکانات و تجهیزات نظامی خود را از صهیونیست دارد و بدون اجازه او کاری نمی‌کند.

سلگی، برچیدن نظام جمهوری اسلامی را هدف اصلی آمریکا خواند و گفت: به برکت وجود رهبری فرزانه و فهیم و رهنمودهای پرمغز ایشان توطئه و دسیسه دشمن همیشه نقش بر آب می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر امروز جامعه اسلامی ما عزت و اقتدار دارد و شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهد نشان از وجود انقلاب الهی است، خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب که مردم علیه دشمنان اسلام قیام کردند، آمریکا جز کینه‌توزی، دشمنی و تحریم اقتصادی علیه ایران، کار دیگری نکرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد، شهدا را الگوی جوانان امروزی خواند و گفت: این شهدا بودند که با فدا کردن جان و مال خود به اسلام انقلاب موجب پیروزی و اقتدار آن شدند.

وی در پایان عنوان داشت: برگزاری یادواره‌ای در شأن و منزلت شهدا تنها یک وظیفه و برای دلجویی از خانواده‌های معظم آنان است.

انتهای پیام/89008/30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول