اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری:

شعار «مرگ بر آمریکا» را در راهپیمایی امسال محکم‏تر سر می‏دهیم

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال محکم‏تر از سال‏های قبل سر داده می‏شود.

شعار «مرگ بر آمریکا» را در راهپیمایی امسال محکم‏تر سر می‏دهیم

آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال از جهات متعددی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه امسال مردم ایران باید حضور پرشورتری در عرصه داشته باشند و بار دیگر قدرت و ابهت خود را به جهانیان نشان دهند، افزود: امسال و هم‏زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باید شعار «مرگ بر آمریکا» را با قدرت، صلابت و محکم‏تر از سال‏های قبل سر دهیم.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان امسال نیز با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک می‏گویند، تصریح کرد: همگی باید باز هم بر سر آمریکا و دشمنان نظام اسلامی فریاد برآوریم و به دشمنان اسلام و انقلاب بفهمانیم که در صحنه هستیم.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم بزرگ ایران اسلامی باز هم فریاد می‏زنند که «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» و غرب را سر جای خود می‏نشانند.

شاهچراغی با بیان اینکه پیام مردم ایران در برهه کنونی به سران آمریکا این است که مقابل فشارها، تحریم، تهدیدها و زورگویی‏ها تسلیم نمی‏شوند، افزود: نیروهای جان بر کف ما در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که از همه چیز حتی جان خود برای انقلابشان می‏گذرند.

وی گفت: ملت بزرگ ایران همواره در میدان بوده‏اند و در 35 سال گذشته نشان داده‏اند مقابل ظلم استکبار ایستاده‏اند و هرگز کم نمی‏آورند.

انتهای پیام/2249/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول