اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اهدای زمین برای احداث خانه ایتام در باشت

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به حمایت خیران از 200 یتیم باشتی اشاره کرد و گفت: زمین ساخت خانه ایتام باشت اهدا شده است.

اهدای زمین برای احداث خانه ایتام در باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عصر امروز طی مراسمی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، قائم مقام کمیته امداد استان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی یک باب خانه در روستای گروس شهرستان باشت برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی به نمایندگی از 22 خانه افتتاح شد.

ارسلان جلال‌فر در این مراسم با بیان اینکه شهرستان باشت به لحاظ دستگیری از نیازمندان و یاری محتاجان همیشه پیشرو بوده، اظهار کرد: تاکنون 767 منزل مسکونی در سطح استان جهت احداث و تحویل به نیازمندان شناسایی و زمینه ساخت آن فراهم شده است.

وی با بیان اینکه به مناسبت گرامی‌داشت ایام دهه فجر بیش از 94 باب منزل از این تعداد به مددجویان تحویل داده می‌شود، افزود: البته تاکنون برخی از این تعداد تحویل صاحبان گردیده است.

قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای هر باب منزل با زیربنای 65 متر بیش از 13 میلیون و 500 هزار تومان بوده که اعتبار کل 22 منزل نزدیک به 300 میلیون تومان بوده است.

وی در این مراسم با اشاره به وجود نزدیک به 200 یتیم در شهرستان باشت که دارای حامی هستند، اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران زیادی در جامعه ما به خصوص در استان وجود دارد که همواره پشتیبان نیازمندان بوده‌اند و در این خصوص لازم است که مسئولان مربوطه زمینه را برای نهادینه کردن یاری نیازمندان فراهم کنند.

این مسئول استانی همچنین به اهدای زمینی توسط حبیبی خیر باشتی برای احداث خانه ایتام در باشت اشاره کرد و گفت: وجود چنین نیکوکارانی مایه دلگرمی و شور میان همه ما خواهند بود لذا باید زمینه استفاده مناسب و به موقع را برای اینگونه طرح‌ها را مهیا کنیم.

وی توانمندسازی خانواده‌های نیازمند را از اساسی‌ترین اهداف هر سازمان برشمرد و اذعان کرد: ایجاد اشتغال و احداث منازل مسکونی برای نیازمندان از عمده‌ترین خدماتی است که می‌توان ارائه کرد.

انتهای پیام/82009/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول