اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

نقش جامعه کارگری در پیروزی انقلاب بی‌بدیل است

فرماندار نکا گفت: نقش جامعه کارگری در پیروزی انقلاب بی‌بدیل است.

نقش جامعه کارگری در پیروزی انقلاب بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی امشب در جشن انقلاب جامعه کارگری نکا در سالن ارشاد این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی معجزه بزرگ قرن است که با رهبری امام راحل بنا نهاده شده و در ادامه راه نیز رهبر بزرگوار همچون امام راحل دغدغه انقلاب داشته و ما نیز باید با ولایت‌مداری در جهت منویات این بزرگوار حرکت کنیم.

وی بیان داشت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و پیروی از فرمایشات دولتمردان و مسئولان کشور و تلاش همه‌جانبه کارگران و تعاون‌گران از تحریم‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب با موفقیت عبور خواهیم کرد.

رجبی یادآور شد: جامعه کارگری ایران اسلامی در طول دوران مبارزات انقلابی و نیز در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، غیرت دینی و انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

وی ابراز داشت: تلاش همه‌جانبه کارگران و تعاون‌گران رمز موفقیت اقتصادی و عامل اصلی شکست دشمنان در معادلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بوده است که باید با تلاش بیشتری ادامه یابد.

فرماندار نکا با اشاره به سال جهاد سیاسی و جهاد اقتصادی ادامه داد: با توجه به فرمایشات و منویات رهبری در این رابطه باید در حوزه اقتصادی جهادی وارد شده و در جهت شکوفایی همه جانبه اقتصاد کشور و قطع وابستگی‌های همه جانبه تلا‌ش کنیم.

رجبی تأکید کرد: کارگران در طول استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ولایت‌مداری خود را با حضور موثر در جبهه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ثابت کرده و توان داخلی کشور را به رخ استکبار جهانی کشیدند و در سال جهاد اقتصادی نیز باید با تلاش همه جانبه اقتصاد را به رشد و شکوفایی در حد ایرانی سربلند برسانیم.

وی با اشاره به دیدارهای مردمی در شهرستان نکا یادآور شد: در آخرین دیدار مردمی نماینده مجلس و مسئولان اداری با مردم از 150 نفر مراجعه‌کننده 80 نفر دغدغه اشتغال داشتند که باید در این راستا با فرهنگ‌سازی مناسب مردم را به سمت و سوی اشتغالزایی و ایجاد تعاونی سوق دهیم تا اشتغال‌زایی مناسب اتفاق بیفتد.

رجبی در پایان اذعان داشت: حضور گسترده در یوم‌الله 22 بهمن، مایوس‌کننده برنامه‌های دشمنان است و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم از تمام اقشار جامعه، بار دیگر طعم شکست دشمنان را به دولت‌های غربی و استکبار می‌چشانیم.

انتهای پیام/86002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول