اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:

مجاهدت کارگران در سنگر تولید استقلال کشور را رقم زده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: مجاهدت کارگران در سنگر کار و تولید سبب شده تا استقلال همه ‌جانبه کشور به ویژه در عرصه تولید و صنعت به خوبی رقم بخورد.

مجاهدت کارگران در سنگر تولید استقلال کشور را رقم زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین منوری عصر امروز در مراسم تجلیل از کارگران فعال در اردبیل اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش‌ها و کوشش‌های فراوانی انجام شد تا جبهه کار، تولید و اشتغال بدون وابستگی به خارج از کشور روی پای خود بایستد و با تکیه بر سرمایه‌های انسانی این کشور بتوان آینده روشنی را برای این سرزمین رقم زد که در این ارتباط برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها به شکل شاخص و ممتاز انجام شده است.

وی وجود برخی از نارسایی‌ها را یادآور شد و تصریح کرد: هر چند کارگران ما قشر زحمتکش و تلاشگر در سنگر تولید و کارهای سخت و زیان‌آور هستند اما تمامی دولت‌ها در نظام اسلامی تلاششان بر این بوده تا از کار و کارگر حمایت کنند که رویکرد دولت یازدهم نیز توجه جدی به نیازمندی‌های جامعه کارگری و تأمین معاش مناسب آنها و به حداقل رساندن آسیب‌هایی همچون تورم و گرانی روی زندگی این قشر است.

منوری در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ما با وجود آنکه در سخت‌ترین شرایط تحریم قرار داریم ولی عزم و اراده همه ملت به ویژه جامعه تولیدکننده، ‌صنعتگر و فعال در حوزه‌های مختلف بر این است تا بتوانیم بیشتر و بهتر از هر زمان دیگر در سنگر خودباوری و خوداتکایی حضور پیدا کرده و با دفع تهدیدات دشمن به استقلال بهتر و بیشتر جامعه و عدم وابستگی به نظام‌های غرب و شرق همت کنیم.

این مسئول اضافه کرد: کارگران به عنوان مظلوم‌ترین قشر جامعه در عرصه‌های مختلف وفاداری، اعتماد و اعتقادشان را به نظام اسلامی نشان دادند و همواره ثابت کردند که بدون حضور کارگران و زحمتکشان عرصه تولید روند پیشرفت کند شده و امکان‌پذیر نیست که نمونه‌ای از این ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها را می‌توان در هشت سال دفاع مقدس و تقدیم صدها شهید از جامعه کارگری مشاهده کرد.

وی وجود 15 هزار شهید کارگر در کشور را نمونه این وفاداری و حضور در صحنه‌های مختلف اعلام کرد و ادامه داد: تلاش کارگران بر این است که یک افزایش تولید با کیفیت مطلوب اتفاق بیفتد که این مسئله امروز خواست و اراده ارزشمند شهدای کارگر است که می‌خواهند هم صنفی‌هایشان در این سنگر با روحیه و ایستادگی حاضر باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یادآور شد: ‌کارگران با حضور در سنگر تولید و کاستن از اثرات تحریم‌ها در سطح ملی و بین‌المللی افتخاراتی را کسب کردند که این افتخارات بی‌نظیر است.

منوری گفت: برای حل مشکلات کارگران در دریافت سبد کالا رایزنی‌هایی با مسئولان امر انجام شده و رئیس جمهور نیز دستور ویژه دادند تا با بازبینی در این امر چالش‌ها و مشکلات پیش آمده هر چه سریع‌تر برطرف و نسبت به توزیع سبد کالا بین کارگران اقدام لازم انجام شود.

در این مراسم که در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر برگزار شد از کارگران نمونه و کارفرمایان شاخص استان اردبیل در بخش‌های مختلف تجلیل شد.

انتهای پیام/62001/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول