اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم:

کمیسیون ماده 100 شهرداری با پرنده‌فروشی‌های متخلف برخورد می‌کند

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در کمیسیون ماده 100 شهرداری با پرنده‌فروشی‌های متخلف که نسبت به فروش مرغ زنده و ذبح در ملاءعام اقدام می‌کنند، برخورد می‌شود.

کمیسیون ماده 100 شهرداری با پرنده‌فروشی‌های متخلف برخورد می‌کند

عباس ذاکریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به شکایات مردم از پرنده‌فروشی‌های واقع در منطقه هفت (خیابان خاکفرج) اظهار داشت: سال گذشته برای ساماندهی این پرنده‌فروشان حرکتی جدی با همکاری دادستانی، نیروی انتظامی صورت گرفت.

وی افزود: با برخی از این پرنده‌فروشی‌ها که از نظر بهداشتی مشکل داشتند و مشکل جدی برای نمای سطح مرکزی شهر ایجاد کرده بودند، پس از چند مورد اخطار به صورت جدی برخورد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: پس از پیگیری جدی این واحدها پلمب و بر اساس کمیسیون ماده 100 شهرداری‌ها شمار فراوانی از آنها تخریب شد.

ذاکریان با اشاره به برخی از پرنده‌فروشی‌هایی که در این محل باقی مانده‌اند، بیان داشت: شماری از پرنده‌فروشی‌هایی که در این محل باقی ماندند و با آنها برخورد نشد، به دلیل این بود که دارای پروانه کسب فروش پرنده‌های زینتی بودند.

وی از دریافت گزارشات فراوان و شکایات مردمی از فروش پرنده‌های غیر زینتی، مرغ زنده و ... در این واحدها خبر داد و گفت: بر اساس این گزارشات در این محل ذبح غیربهداشتی و غیرقانونی مرغ نیز در ملاء عام صورت می‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: کمیسیون بند 20 ماده 100 شهرداری‌ها چندی پیش به صورت مجدد تشکیل و مصوب شد که پرونده ایشان به صورت مجدد مورد بررسی قرار گیرد و با کسانی که به صورت غیرقانونی به فروش و ذبح پرنده اقدام می‌کنند، با جدیت برخورد ‌شود.

وی هرگونه کشتار دام و طیور در مراکزی غیر از کشتارگاه‌های مجاز را ممنوع دانست و تصریح کرد: این اقدام تخلف محسوب می‌شود و با توجه به آلوده شدن محیط، مرکز بهداشت، دامپزشکی و شهرداری به صورت جدی با این معضل برخورد می‌کنند.

ذاکریان اضافه کرد: مبارزه و جمع‌آوری مرغ‌فروشی‌هایی که به صورت زنده نسبت به ذبح این پرندگان در ملاءعام اقدام می‌کنند، نیازمند همکاری دادستانی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط است.

انتهای پیام/78005/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول