اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب/117

صعود بانوان کوهنورد آملی به قله 3 هزار متری بزم در دهه فجر

نایب رئیس هیئت کوهنوردی آمل گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر کوهنوردان بانوی این شهرستان به قله 3 هزار متری بزم بخش لاریجان مازندران صعود کردند.

صعود بانوان کوهنورد آملی به قله 3 هزار متری بزم در دهه فجر

مهین خضرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل اظهار داشت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه فجر کوهنوردان این شهرستان به قله 3 هزار متری بزم منطقه پلور بخش لاریجان مازندران صعود کردند.

وی با اعلام اینکه در این صعود 15 نفر از کوهنوردان حضور داشتند، اعلام کرد: سرپرستی این گروه کوهنوردی بر عهده لاله قادی بوده و بهاره غنی‌زاده مسئولیت فنی را برعهده داشت.

به گفته خضرایی، این صعود به قله بزم طی یک روز انجام شد.

نایب رئیس هیئت کوهنوردی آمل با اعلام اینکه این هیئت ورزشی یکی از هیئت‌های فعال و پرتلاش آمل است، گفت: صعود به قلل مرتفع کشور از برنامه‌های بانوان و آقایان کوهنورد این شهرستان است.

خضرایی در مورد صعود کوهنوردان آملی به قله هزار مسجد مشهد با ارتفاع بیش از 3 هزار متر گفت: این صعود دو روز به طول انجامید که در آن 16 نفر از کوهنوردان گروه کوهنوردی هراز، گروه شیدا و یک گروه از مشهد مقدس حضور داشتند.

خضرایی که مسئولیت فنی گروه صعودکننده کوهنوردان آملی به قله هزار مسجد مشهد را برعهده داشت، گفت: طیبه بهرستاقی نیز سرپرستی گروه را بر عهده داشت.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول