اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فدراسیون کوهنوردی ایران

30 پیشکسوت ورزش کوهنوردی آمل تجلیل شدند

30 پیشکسوت ورزش کوهنوردی آمل امشب با حضور رضا زارع رئیس فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی ایران، مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل شدند.

30 پیشکسوت ورزش کوهنوردی آمل تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سومین همایش فرهنگی ورزشی تجلیل از 30 پیشکسوت ورزش کوهنوردی این شهرستان امشب با حضور رضا زارع رئیس فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی ایران، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی آمل در این همایش بیان داشت: کوهنوردی یکی از ورزش‌های زیبا و پرطرفدار است که انسان با صعود به قلل و دل کوه‌ها بیشتر از گذشته به عظمت خداوند و قدرت خالق هستی پی می‌برد.

قدرت‌الله رجایی با اعلام اینکه تجلیل از پیشکسوتان و کوهنوردان دیروز امروز وظیفه ما است، گفت: بیشتر کوهنوردان باسابقه و پیشکسوت این شهرستان هم‌اکنون نیز مشغول فعالیت در این رشته ورزشی هستند.

وی با تاکید اینکه بقا و حیات هر رشته ورزشی به وجود پیشکسوتان و مربیان آن رشته وابسته است، گفت: این هیئت ورزش در آمل یکی از هیئت‌های فعال و پرتلاشی است که کوهنوردان در اکثر هفته‌ها به قلل مرتفع واقع در دماوند و دامنه‌هایش در بخش لاریجان صعود دارند.

رجایی با اعلام اینکه کوهنوردان این شهرستان از فعالان حفظ و حراست از محیط زیست نیز محسوب می‌شوند، تاکید کرد: هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی آمل سابقه زیادی دارد و فعالیت آن به نخستین روزهای پیروزی انقلاب باز می‌گردد.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی آمل خاطرنشان کرد: در سومین سال تجلیل از پیشکسوتان برآن شدیم تا از 30 پیشکسوتان رشته به پاس حضور و فعالیت‌شان تجلیل و قدردانی کنیم تا با حضور خانواده‌های‌شان نیز این مجلس گرمای بیشتری به خود گیرد.

وی با بیان اینکه هفته‌ای را سراغ نداریم که در آن کوهنوردان ما به ارتفاعات دماوند و دیگر ارتفاعات کشورمان صعود نداشته باشند، گفت: کوهنوردی یکی از سخت‌ترین ورزش‌ها است که عشق، علاقه بسیار زیاد و دوست‌داشتن طبیعت در آن باعث صعود به ارتفاعات می‌شود.

انتهای پیام/86012/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول