اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در غرب استان تهران روی داد

انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر با کشف 316 کیلوگرم حشیش، 30 کیلوگرم تریاک و دستگیری چهار متهم در غرب استان تهران خبر داد.

انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر اصلانی اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته در سطح استان با خبر شدیم فردی به نام "ی ـ س"26 ساله و "ی ـ س" 28 ساله هر دو اهل کرمانشاه در امر خرید و فروش موادمخدر به صورت گسترده فعالیت دارند.

وی ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع با هماهنگی قضایی وارد عمل شده و ابتدا در بازرسی از آدرس اعلامی موفق به کشف 30 کیلوگرم تریاک و 60 کیلوگرم حشیش شدند.

این مسئول افزود: با تلاش ماموران زبده در ادامه افراد دیگری به نام "خ ـ س" 41 ساله و"ح ـ س" 30 ساله اهل کرمانشاه نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه اشخاص مذکور در آدرس شهریار بالای بنگاه املاکی در اندیشه 256 کیلوگرم حشیش دیگر نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در این عملیات جمعاً چهار متهم دستگیر و 316 کیلوگرم حشیش و 30 کیلوگرم تریاک کشف و تعداد 2 دستگاه خودرو شامل یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی پژو پارس نیز توقیف شد.

اصلانی در پایان خاطرنشان کرد: هر چهار متهم که با یکدیگر نسبت خانوادگی دارند به همراه مواد مخدر مکشوفه و اموال توقیفی تحویل مراجع قانونی شدند.

انتهای پیام/2302/ی/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول