اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

هشت باب مسکن مهر مددجویی در خلخال به بهره‌برداری رسید

فرماندار شهرستان خلخال گفت: هشت باب مسکن مهر مددجویی در خلخال به بهره‌برداری رسید.

هشت باب مسکن مهر مددجویی در خلخال به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی عصر امروز به اتفاق معاونت توانبخشی بهزیستی استان اردبیل هشت باب مسکن مددجویی در شهر خلخال و روستاهای همجوار را افتتاح کرد.

وی تصریح کرد: برای ساخت این مسکن که پنج باب در شهر خلخال و سه باب در روستاهای خلخال است بیش از 300 میلیون تومان با کمک تسهیلات دولتی و پرداخت وام‌های بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی هزینه شده که با افتتاح آنها هشت نفر از مددجویان بهزیستی شهرستان خلخال نیز خانه‌دار شدند.

محمدی با تقدیر از سازمان بهزیستی استان و شهرستان خلخال در مورد حمایت از مددجویان و تأمین مسکن برای آنان خاطر نشان کرد: داشتن مسکن یکی از عمده نیازهای مددجویان بهزیستی است که نگاه ویژه مسئولان ذیربط استانی را می‌طلبد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از بهره‌برداری سه واحد روستا مهد در روستاهای خلخال خبر داد و اضافه کرد: افتتاح چنین مراکزی در روستاها به بالندگی، رشد فکری و توانایی کودکان در روستاها کمک می‌کند.

همچنین فرماندار خلخال به اتفاق جمعی از مسئولان محلی در روستای مجره حاضر و همراه دانش‌آموزان در جشن انقلاب مدرسه فاطمیه و نرگس شرکت کرد.

در این مراسم محمدی با اشاره به دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی، آبادانی روستاها را در سایه نظام شکوهمند انقلاب اسلامی و تلاش دولت برای رسیدگی به روستاها عنوان کرد و ادامه داد: اهالی ساکن در روستاها نیز باید از خدمات نظام بهره‌مند شوند که امروز شاهد بسیاری از این خدمات در روستاها هستیم.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای روستای مجره با اهدای لوح و جوایزی تجلیل و همچنین کارکنان مدرسه لوح تجلیل خود را از دست مسئولان دریافت کردند.

انتهای پیام/62008/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول