اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم اعلام کرد

تحقق 70 درصدی تعهد اشتغال در بم/ صنعت خودروسازی بم ظرفیت خوبی دارد

فرماندار بم گفت: بیش از 70 درصد تعهد شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال محقق شده است.

تحقق 70 درصدی تعهد اشتغال در بم/ صنعت خودروسازی بم ظرفیت خوبی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین ظهر امروز در جشن پیروزی انقلاب تشکلات کارگری این شهرستان اظهار داشت: در روزهای سخت دوران حکومت ستم‌شاهی حق مردم ما پایمال شد و مردم از حقوق مشخص و احترام قابل توجهی برخوردار نبودند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب معنویت بود، بیان داشت: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب جهانی و بهترین نمونه از گفتمان چالش‌ها است و بیداری و بصیرت مردم یک اصل ارزشمند است.

فرماندار بم بیان کرد: جایگاه امروز ما در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت در بین کشورهای جهان قابل توجه است و ما توانسته‌ایم با استفاده از نیروی انسانی کارآمد از تحریم‌های اعمال شده به عنوان یک فرصت استفاده کنیم.

زین‌الصالحین ضمن اشاره به وجود منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید گفت: وجود صنعت خودروسازی در شهرستان بم یک ظرفیت خوب است و در این مجموعه بیش از 6 هزار نفر از جوانان ما مشغول کار هستند.

وی تاکید کرد: ما بنا داریم فعالیت‌های اقتصادی را ادامه داده و اقدامات سرمایه‌گذاران را تسهیل کنیم تا در کمترین زمان ممکن زمینه توسعه اقتصادی شهرستان مهیا شود.

وی از اجرای بیش از 70 درصد تعهد شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال خبر داد و گفت: یکی از موانع موجود در امر اشتغال کمبود منابع بانکی است و عدم پرداخت وام‌های قبل از زلزله توسط مردم بم است که می‌طلبد تمهیدات لازم اندیشیده شود.

فرماندار بم خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری گمرک شهرستان بیش از 169 میلیارد تومان درآمد داشته که تا پایان سال به 200 میلیارد تومان می‌رسد و شش درصد از این مبلغ، مالیات بر ارزش افزوده است که 2.8 درصد آن به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/2446/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول