اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد صحنه خبر داد

پرداخت بیش از 6.5 میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی به مددجویان صحنه

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه از پرداخت 6 میلیارد و 580 میلیون ریال وام اشتغال‌زایی و کارانگیزی به مددجویان شهرستان صحنه خبر داد.

پرداخت بیش از 6.5 میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی به مددجویان صحنه

وحید ارم‌آبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در صحنه اظهار داشت: 6 میلیارد و 580 میلیون ریال وام اشتغال‌زایی و کارانگیزی به مددجویان شهرستان صحنه پرداخت شد.

وی از پرداخت 140 میلیون ریال وام کارانگیزی در آغاز دهه مبارک فجر و به‌مناسبت سالروز بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به مددجویان مورد حمایت خبر داد.

ارم‌آبادی تاکید کرد: حساسیت اشتغال‌زایی نسبت به سایر طرح‌های خودکفایی بیشتر است و ضرورت دارد مسائل و مشکلات پیش‌روی مددجویان مرتفع و امکانات مورد نیاز برای آنان تأمین شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که وام به آن‌ها تعلق گرفته، طرح‌های دامپروری، کشاورزی و قالی‌بافی و سایر طرح‌ها مربوط به فعالیت‌های صنفی و صنعتی است.

به گفته این مسئول، از این میان 23 مورد طرح اشتغال و خودکفایی با مبلغ دو میلیارد و 600 میلیون ریال و 423 مورد طرح کارانگیزی و توان‌افزایی بالغ بر سه میلیارد و 980 میلیون ریال بوده است. 

ارم‌آبادی متذکر شد: این مبالغ از محل منابع صندوق اشتغال امداد در 9 ماهه سال‌جاری به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه پرداخت شده است.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول