اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

اشتغال مشکل اساسی مردم بافت است

امام جمعه بافت گفت: اشتغال از مشکلات اساسی مردم شهرستان بافت است که عزم جدی مدیران را در این زمینه می‌طلبد.

اشتغال مشکل اساسی مردم بافت است

به  گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در جلسه شورای اداری شهرستان بافت که با حضور استاندار و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تشکیل شد، اظهار داشت: سه عامل رهبری امام خمینی (ره)، مردم مؤمن و اسلام ناب محمدی موجب پیروزی ما در انقلاب اسلامی شد.

ابراهیمی بیان کرد: در شهرستان بافت ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که باید به خوبی از آنها استفاده شود، در جای جای کشور ایران می‌توان زندگی خوب آرام، خدایی و در رفاه داشت در صورتی که بتوانیم از استعداد آن استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با مدیریت اقتصادی و جهادگونه استاندار کرمان مشکلات اقتصادی مردم برطرف شود.

ابراهیمی اذعان داشت: اشتغال یکی از مشکلات اساسی مردم این شهرستان است که عزم جدی مدیران را بر اساس مثلث نماینده، دولت و سرمایه‌گذار می‌خواهد تا هر چه سریعتر اشتغال ایجاد شود.

امام جمعه بافت افزود: مشکل آب آشامیدنی در شهرستان بافت که تابستان‌ گذشته نیز با آن مواجه بودیم با تدبیر مدیران شهرستان به صورت موقت برطرف شد، اما باید فکری اساسی در این زمینه شود.

ابراهیمی تصریح کرد: روند ساخت مصلی که مرکز عبادی شهرستان است، 90 درصد پیشرفت داشته است و در مراحل پایانی ساخت است، اما پولی برای اتمام آن نداریم.

وی گفت: برای احداث حوزه علمیه شهرستان بافت 30 هزار متر زمین گرفتیم و اگر بتوانیم این حوزه را بسازیم بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

انتهای پیام/80024/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول