اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/322

جمالی‌پور: باید سبک زندگی شهدا را به جامعه و به‌ویژه نسل جوان معرفی کنیم

فرماندار شهرستان ری گفت: باید سبک زندگی شهدا را به جامعه و به‌ویژه نسل جوان معرفی کنیم.

جمالی‌پور: باید سبک زندگی شهدا را به جامعه و به‌ویژه نسل جوان معرفی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هدایت‌الله جمالی‌پور ظهر امروز در نشست هماهنگی اعضای ستاد کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان تهران ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و آرزوی علو درجات برای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به ویژه شهدای روحانی، اظهار داشت: برگزاری این کنگره‌ها می‌تواند نقش بارزی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان ایفاد کند.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: آسایش حاکم بر کشور بدون شک مدیون جان‌فشانی شهدای عزیز می‌باشد لذا همه ما مدیون شهدا هستیم و باید سیره و سبک زندگی شهدا را به جامعه و بویژه نسل جوان معرفی کنیم تا جوانان عزیز ما با الگوبرداری از این شهدا از خون شهدا و ارزش‌های انقلاب و این نظام مقدس به خوبی پاسداری کنند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: باید این کنگره‌ها را در شان شهدا برگزار کنیم، البته باید دقت کنیم با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه اسراف نشود، چون اسراف و ریخت و پاش می‌تواند اثرات منفی بگذارد و کارهای با ارزش ما را تحت‌الشعاع قرار دهد.

جمالی‌پور متذکر شد: باید همه برنامه‌ها، کنگره‌ها و جشنواره‌های فرهنگی و ارزشی را تجمیع و هدف‌مند کنیم تا اثر بیشتری در جامعه بگذارد، برگزاری متعدد کنگره‌ها و برنامه‌ها از سوی نهادهای مختلف با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و تاکید مقام معظم رهبری بر پرهیز از ریخت و پاش و هدر دادن بیت‌المال اثرات مناسبی که به دنبال آن هستیم بر جامعه نخواهد گذاشت.

معاون استاندار تهران ابراز داشت: راهپیمایی 22 بهمن امسال به لحاظ اینکه نظام در شرایط مذاکره با رقبا و دشمنان است بسیار مهم است و هرچقدر این راهپیمایی باشکوه‌تر برگزار شود و شعارهای آن وحدت بخش و انسجام آفرین باشد وضعیت ما در میز مذاکره قوی‌تر و مقتدرانه‌تر خواهد بود و اگر خدای ناکرده راهپیمایی ضعیف و یا شعارها اختلاف آمیز و تضعیف کننده انسجام و اتحاد داخلی باشد باعث فرصت طلبی دشمن خواهد شد، لذا امیدواریم راهپیمایی امسال تبدیل به جشن اتحاد و انسجام ایران اسلامی شود.

فرماندار شهرستان ری ابراز امیدواری کرد: راهپیمایی شهرستان ری امسال به همت مردم شریف شهرستان و مدیران، مسئولان و روحانیت محترم با شکوه‌تر از سال‌های قبل در این شهرستان برگزار شود.

وی در پایان یادآور شد: اطمینان دارم هرچه این راهپیمایی در شهرستان ری باشکوه‌تر برگزار شود در تفکیک مرزهای سیاسی شهرستان و استقرار کامل دستگاه‌های اجرایی و ارتقائ خدمات دستگاه‌ها به مردم مفید و موثرتر خواهد بود.

انتهای پیام/2462/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول