اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/307

جمالی‌پور: توجه مسئولان به شهرهای کنار پایتخت کم‌رنگ است

معاون استاندار تهران گفت: توجه مسئولان به شهرهای کنار پایتخت کم‌رنگ است.

جمالی‌پور: توجه مسئولان به شهرهای کنار پایتخت کم‌رنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هدایت‌الله جمالی‌پور شنبه ‌شب در نخستین نشست و هم‌اندیشی بزرگ هنرمندان انقلاب شهرستان ری که با حضور مسئولان ارشد این شهرستان در سالن همایش‌های مجتمع ابوالفتوح رازی برگزار شد، ضمن تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا از خداوند متعال برای امام راحل،‌ شهدا به‌ویژه شهدای هنرمند و شهدای شهرستان ری علو درجات را خواستار شد.

معاون استاندار تهران با اشاره به نقش والای هنرمندان در انقلاب اسلامی ایران گفت: هنرمندان لحظه لحظه انقلاب اسلامی را هنرمندانه به ثبت رساندند و در دوران دفاع مقدس نیز رشادت، ایستادگی، مقاومت و صحنه‌های نبرد رزمندگان اسلام را به تصویر کشاندند.

فرماندار ویژه شهرستان ری نقش والای هنرمندان در شاداب کردن جامعه و وجود انسان را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: به هر میزان که هنر در جامعه باشد به همان میزان شادابی و نشاط در جامعه وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه هنر بسیار با ظرافت است، عنوان کرد: هنر در عرصه‌های مختلف انقلاب به ویژه دوران پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کرده است.

جمالی‌پور با بیان اینکه اعتماد کردن مهمترین اصلی است که می‌تواند بین حکومت و جامعه شکل بگیرد، گفت: اعتماد به هر میزان که بیشتر باشد صحنه‌های افتخار آفرین بیشتری را به ثبت می‌رساند.

معاون استاندار تهران با تاکید بر نظاره کردن مسائل با نگاه مثبت عنوان کرد: در شهرستان ری باید با نگاه مثبت از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: ری از افتخارات تمدنی ایران است و قدمت این شهرستان به بیش از 6 هزار سال می‌رسد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ارزش‌های تاریخی امروز در دنیا ارزشمند است، گفت: متاسفانه ارزش‌های تاریخی امروز در منطقه مورد غفلت قرار گرفته است.

جمالی‌پور گفت: امروز برخی از کشورهایی در زمینه علم بسیار پیشرفته هستند، اما در حوزه تمدن ضعیف هستند و ما باید به تاریخ ایران که بسیاری از کشورها از آن محروم هستند توجه کنیم.

معاون استاندار تهران اذعان داشت: متاسفانه برخی از شهرستان‌های استان تهران به دلیل نزدیکی به پایتخت آسیب جدی دیدند و مباحث مدیریتی و... از جمله آسیب‌هایی است که شهرستان‌ها از آن آسیب دیده‌اند.

فرماندار ویژه شهرستان ری عنوان کرد: متاسفانه توجه مسئولان به شهرهای کنار پایتخت کم‌رنگ است. بعضاً برخی ادارات از داشتن ساختمان محروم هستند.

جمالی‌پور متذکر شد: برخی شهرهای دور افتاده امروز از حداقل امکانات برای ادارات برخوردار هستند در حالی که متاسفانه برخی ادارات شهرستان‌های استان تهران این زمینه برای آن‌ها فراهم نیست.

انتهای پیام/2462/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول