اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی همدان مطرح کرد

دوران سربازی زمینه‌ساز رشد استعدادهای فردی

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: دوران سربازی عامل تکمیلی فرایند زندگی است که در آن زمینه‌های رشد و شکوفایی استعدادهای فرد فراهم می‌شود.

دوران سربازی زمینه‌ساز رشد استعدادهای فردی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حاجی‌محمد مهدیان‌نسب پیش از ظهر امروز در جشنواره جوان سرباز جوان تحت عنوان حضرت علی اکبر(ع) در همدان با بیان اینکه سرباز پاسدار ارزش‌های دین، اسلام و اعتقادات انسانی است، افزود: امروز سربازان ایران اسلامی در راستای زنده نگه داشتن الگوها و ارزش‌های الهی و انسانی با تأسی از حضرت علی اکبر(ع) تلاش می‌کنند.

وی امنیت را یک تولید ملی دانست و گفت: این تولید به مشارکت و احساس فردی و اجتماعی همه آحاد جامعه بستگی دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان عنوان کرد: نیروهای مسلح به عنوان حافظان و نگهبانان دستاوردها و کیان اسلامی با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و تخصص سرمایه انسانی قشر عظیم سربازان در تحقق اهداف و مأموریت‌های خود نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی امروز قسمت اعظمی از برنامه‌های خود را با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و متعهد سرباز به پیش می‌برد.

فرمانده انتظامی همدان ادامه داد: ناجا بخشی از وظایف خود را به این عزیزان محول کرده و با اعتماد و نقش‌پذیری به شکوفایی استعدادها و توان‌افزایی آنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی کمک می‌کند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره جوان سرباز ابراز داشت: این جشنواره با هدف پاسداشت ارزش‌های والای جوانان سرباز در نظام اسلامی هر ساله برگزار می‌شود که در آن به بررسی نقش و جایگاه، قابلیت‌ها و مسائل اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی جوانان سرباز می‌پردازد.

مهدیان‌نسب با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری این جشنواره یادآور شد: دوران سربازی عامل تکمیل‌کننده فرایند زندگی است که در آن زمینه‌های رشد و شکوفایی استعدادهای فرد فراهم می شود.

وی ادامه داد: در دوران سربازی افراد ضمن کسب آمادگی و مهارت برای پذیرش مدیریت زندگی، خود را برای آینده تربیت و نگاهش را تقویت و دید اجتماعی خود را توسعه می دهد.

فرمانده انتظامی استان همدان دوران سربازی را یک دوران طلایی دانست و افزود: در این دوران آموزش‌ها تبدیل به مهارت می‌شود و سربازان با تقویت باورهای خود در راستای فرامین رهبری و دفاع از حریم ولایت و کیان اسلامی گام بر می‌دارند.

وی از شهدای انتظامی استان به خصوص شهید سرباز وظیفه هادی غلام اعتبار که در مردادماه امسال در درگیری با گروهک‌های معاند در استان کرمانشاه به درجه رفیع شهادت رسید، یاد کرد و گفت: امروز در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، با آرمان‌های امام راحل(ره)، شهدا و رهبری بیعت می‌کنیم و تا پای جان از ارزش های نظام و کیان اسلامی دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/89007/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول