اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره سوادآموزی شیروان:

مسابقه اقتصاد مقاومتی در شیروان برگزار شد

رئیس اداره سوادآموزی شیروان از برگزاری مسابقه اقتصاد مقاومتی به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

مسابقه اقتصاد مقاومتی در شیروان برگزار شد

عبدالرضا مرادبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان اظهار کرد: این مسابقه با توجه به محقق شدن بیانات رهبری در سال‌جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی برگزار شد.

رئیس اداره سوادآموزی شیروان با بیان اینکه در آیین برگزاری این مسابقه جمعی از مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند، اضافه کرد: این نخستین نهادی است که نسبت به مسابقه و چاپ کتاب به همین منظور گام برداشته است.

وی تصریح کرد: این آزمون امروز با شرکت 120 نفر از سوادآموزان این شهرستان در محل کانون سمیه آموزش و پرورش برگزار شده است که در پایان به 6 نفر از افراد برتر جوایزی اهدا شد.

مرادبخش یادآور شد: در سال تحصیلی 92 ـ 93 در این شهرستان در دوره سوادآموزی 390  نفر، دوره انتقال 300 نفر و تحکیم سواد  48 نفر تاکنون شناسایی و جذب کلاس‌های این اداره شده‌اند که در قالب برون‌سپاری ( واگذاری فرد به فرد ) به آموزشگران واگذار شده است.

رئیس اداره سواد‌آموزی شیروان با بیان اینکه 90 درصد مردم این شهرستان باسوادند، گفت: در این شهرستان 25 نفر چهره موفق شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی میزان سواد در این شهرستان 40 درصد بوده که اکنون به برکت انقلاب اسلامی 80 درصد از نعمت سواد بهره‌مند شده‌اند.

مرادبخش اظهار کرد: افرادی که مایلند با این نهاد همکاری کنند می‌توانند برای ثبت‌نام تا پایان بهمن‌ماه سال‌جاری به این اداره مراجعه و از مزایای 520 هزار تومان به ازای قبولی از اداره سواد آموزی برخوردار شوند.

انتهای پیام/63002/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول