اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

تجدید میثاق استاندار قزوین با شهدای آبیک

استاندار قزوین به همراه جمعی از مسئولان استان و شهرستان آبیک در گلزار شهدای شهر آبیک حضور یافته و با آنان تجدید میثاق کرد.

تجدید میثاق استاندار قزوین با شهدای آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، مرتضی روزبه استاندار قزوین صبح امروز به مناسبت دهه فجر، افتتاح چند پروژه و دیدار با امام جمعه شهر آبیک، مردم و خانواده‌های معزز شهدا وارد شهر آبیک شد.

روزبه در آغاز سفر یک روزه خود در بدو ورود به شهرستان آبیک، به همراه جمعی از مسئولان به گلزار شهدای شهر آبیک رفت و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و میثاقی دوباره با شهدا بست.

استاندار قزوین و مسئولان با حضور در گلزار شهدا ثابت کردند که به این مکان آمده‌اند تا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا برای تداوم مسیر شهدایی گام بردارند که ایران اسلامی اقتدار خود را مدیون آن‌هاست.

آنان با حضور در این مکان مقدس، نشان دادند که امیدوار هستند با حضور در چنین مکان‌های مقدسی از شهدا الگوبرداری کرده و راه و منش آن‌ها را بیش از پیش ادامه دهند.

مسئولان در واقع با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با مقام معظم رهبری، آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهیدان انقلاب تجدید بیعت کردند.

باید گفت که شهدا سرمایه‌های جاودان این انقلاب هستند و هیچگاه نمی‌توان نمونه‌های این ایثارگری، اخلاق و از خودگذشتگی را در تاریخ پیدا کرد و با تأکید بر ادامه راه آنان، می‌توان قله‌های پیروزی را فتح کرد.

استاندار قزوین پس از ادای احترام به شهدای آبیک، به همراه مسئولان به دیدار حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک رفت.

انتهای پیام/77006/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول