اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

اعزام کاروان سلامت هلال احمر به روستاهای قم

مدیرعامل هلال احمر استان قم گفت: کاروان سلامت هلال احمر استان قم به روستای سراجه برای ویزیت و ارائه آموزش‌های بهداشتی اعزام شد.

اعزام کاروان سلامت هلال احمر به روستاهای قم

محمد گلفشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص اعزام کاروان سلامت هلال احمر به روستای سراجه اظهار کرد: این کاروان شامل پزشک، کارشناس تغذیه، کارشناس مامایی، کارشناس بهداشت باروری و مربیان امداد است و با همکاری معاونت‌های درمان و توانبخشی، جوانان و داوطلبان به روستای سراجه از توابع بخش مرکزی قم اعزام شده است.

وی افزود: طرح اعزام کاروان‌های سلامت از جمله طرح‌های موفق در زمینه ارائه خدمات رایگان پزشکی، پیراپزشکی، مامایی، تغذیه و آموزش روستاییان در خصوص امداد و کمک‌های اولیه است که با استقبال عمومی نیز مواجه شده است.

مدیرعامل هلال احمر استان تصریح کرد: این کاروان‌ها امسال نیز به مناسبت سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و در راستای تحقق اهداف چهارگانه جمعیت هلال احمر و با توجه به تاکیدات مهم رئیس جمعیت هلال احمر با رویکرد بهتری نسبت به گذشته تشکیل شده است.

گلفشان خاطرنشان کرد: در این کاروان‌ها با حضور یک پزشک، 50 نفر از مراجعان به صورت رایگان ویزیت شدند و همچنین کارشناسانی در زمینه بهداشت باروری و بهداشت محیط آموزش‌هایی به اهالی روستای سراجه ارائه کردند.

وی یادآور شد: این کاروان به 48 نفر از اهالی خدمات تست قند خون ارائه کرده و 110 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر این روستا در مسابقات ورزشی که از سوی هلال احمر برگزار شد شرکت کرده و جوایزی نیز دریافت کردند.

مدیرعامل هلال احمر استان قم افزود: در این کاروان دانش‌آموزان 110 بسته لوازم‌التحریر به صورت رایگان دریافت کرده و کارشناسان انتظامی آموزش‌هایی را به این دانش‌آموزان ارائه دادند.

وی افزود: با حضور بهداشت‌یار دهان و دندان در مدارس این روستا دانش‌آموزان ضمن ویزیت و فراگیری آموزش بهداشت دهان و دندان بسته‌های بهداشتی شامل مسواک، خمیر دندان و دستمال کاغذی دریافت کردند.

انتهای پیام/78008/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول