اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر

«خط ویژه» و «عاشقان ایستاده می‎میرند» در اصفهان اکران می‎شود

«خط ویژه»و «عاشقان ایستاده می‎میرند» امروز در جشنواره فیلم فجر در اصفهان به نمایش گذاشته می‎شود.

«خط ویژه» و «عاشقان ایستاده می‎میرند» در اصفهان اکران می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، روز گذشته فیلم «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران در سانس‎های 10 و 16 و 20 به نمایش گذاشته شد و نسبت به سایر فیلم‎های جشنواره از آن استقبال خوبی به عمل آمد چرا که رضا عطاران این فیلم را همچون اکثر ساخته‎های پیشین خود در فضای طنز به ساخته است.

در این فیلم رضا عطاران به گفته خودش بخشی از زندگی دوران جوانی خود را که به دنبال یکی از بازیگران معروف بود تا بتواند از او امضا بگیرد را در قالب نوینی روایت می‎کند، حقیقت او در این فیلم نقش یک کارگردان تئاتر را بازی می‎کند که در صدد معاشرت با یک کارگردان بزرگ تئاتر است به همین جهت در روزهای برگزاری جشنواره کن، خود را به آلمان رسانده و در آنجا اتفاقات برایش رقم می‎خورد که در قالب طنز موقعیت بدان پرداخته شده است.

پس از فیلم «ردکارپت» فیلم «پایان خدمت» به کارگردانی حمید زرگرنژاد اکران شد اما این فیلم نیز همچون فیلم‎های روزهای گذشته جشنواره نتوانست مخاطبان را با خود همراه کند چرا که داستان فیلم چندان جذابیتی برای مخاطب نداشت و به نوعی باورپذیری و همزادپنداری در آن دشوار بود، این فیلم داستان سربازی است که آخرین روزهای خود را سپری می‎کند و شیفته دختر مجرمی می‎شود که مأموریت دارد او را به زندان منتقل کند اما در میانه راه دختر را فراری می‎دهد.

به گزارش فارس، در چهارمین روز جنواره فیلم فجر در اصفهان دو فیلم «خط ویژه»به کارگردانی مصطفی کیایی و «عاشقان ایستاده می‎میرند» به کارگردانی شهرام مسلکی به نمایش گذاشته می‎شود.

انتهای پیام/63019/ل20

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول