اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان‌جنوبی خبر داد

سیستان و بلوچستان در جایگاه نخست مسابقات پرورش اندام جوانان شرق کشور

دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان‌جنوبی از برگزاری مسابقات پرورش اندام شرق کشور خبر داد و گفت: در این مسابقات ورزشکاران چهار استان در هفت وزن در رده سنی نوجوانان به میزبانی خراسان‌جنوبی به رقابت پرداختند.

سیستان و بلوچستان در جایگاه نخست مسابقات پرورش اندام جوانان شرق کشور

مجتبی فرهادپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت آغاز سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات پرورش اندام قهرمانی شرق کشور برگزار شد.

وی اذعان کرد: این مسابقات با حضور ورزشکارانی از استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان در رده سنی جوانان و در وزن‌های52، 66، 74، 83، 92، 105 و 120 کیلوگرم برگزار شد.

دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی اذعان داشت: مسابقات پرورش اندام شرق کشور در رشته تک پرس سینه و در وزن 52 کیلوگرم با شرکت پنج ورزشکار برگزار شد که حسین علیخانی از سیستان و بلوچستان بر سکوی قهرمانی ایستاد و ورزشکار دیگری نتوانست مواد قانونی این وزن را رعایت کند و حائز کسب رتبه برتر شود.

فرهادپور ادامه داد: هشت ورزشکار در مسابقات تک پرس وزن 66 کیلوگرم به مصاف هم رفتند که جواد محمدی از سیستان و بلوچستان در جایگاه نخست قرار گرفت، سعید روشندل از خراسان جنوبی نایب قهرمان شد و ساجد صالحی نیز از کرمان رتبه سوم را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات پرورش اندام جوانان شرق کشور در وزن 64 کیلوگرم روح‌اله قاسمی از خراسان جنوبی مقام قهرمانی را به دست آورد، حسین سرگلزائی از سیستان و بلوچستان در جایگاه دوم ایستاد و ایمان سالار زاده از کرمان مقام سوم را از آن خود کرد.

دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی یادآور شد: 9 ورزشکار در وزن 83 کیلوگرم به رقابت پرداختند که در پایان علی عنایتی از سیستان و بلوچستان موفق شد در جایگاه نخست مسابقات پرورش اندام شرق کشور بایستد، مهدی مالدار از خراسان جنوبی نایب قهرمانی را از آن خود کرد و اسداله محمدقاسمی نیز از سیستان و بلوچستان رتبه سوم را به دست آورد.

فرهادپور با بیان اینکه در وزن 92 کیلوگرم مسابقات تک پرس سینه هفت ورزشکار در مقابل هم صف‌آرائی کردند، گفت: علی قورزائی از سیستان و بلوچستان مقام قهرمانی را تصاحب کرد، مجید کشاورز از خراسان جنوبی در جایگاه دوم ایستاد و آرمان عباسی از خراسان‌جنوبی رتبه سوم را کسب کرد.

وی افزود: در این مسابقات شش ورزشکار در وزن 105 کیلوگرم به رقابت پرداختند که حسین یاور از سیستان و بلوچستان بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، مهدی گل‌پنجه از خراسان جنوبی نایب قهرمانی را از آن خود کرد اما از میان ورزشکاران کسی حائز کسب رتبه سوم نشد.

این مسئول به مسابقات تک پرس وزن مثبت 120 کیلوگرم اشاره کرد و گفت: در این وزن سه ورزشکار برای کسب رتبه برتر به مصاف هم رفتند که مجید حسینی از سیستان و بلوچستان مقام قهرمانی را بدست آورد ولی هیچ یک از حریفان موفق نشدند رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/69014/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول