اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمدزاده در گفت‌و‌گو با فارس:

رزمی‌کاران جوان قمی قهرمان کیک‌بوکسینگ کشور شدند

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از موفقیت تیم قم در کسب مقام قهرمانی پیکارهای کیک‌بوکسینگ قهرمانی جوانان کشور خبر داد.

رزمی‌کاران جوان قمی قهرمان کیک‌بوکسینگ کشور شدند

جواد محمدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: جوانان مستعد و توانمند رزمی قم در پیکارهای کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور خوش درخشیده و توانستند در میان رزمی‌کاران مطرح استان‌های مختلف کشور قم را به مقام قهرمانی کشور برسانند.

وی در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری رقابت‌های کیک‌بوکسینگ قهرمانی رده سنی جوانان پسر کشور عنوان داشت: این پیکارها بر اساس برنامه‌ریزی سبک جوجیتسو فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان به میزبانی هیئت رزمی استان قزوین به انجام رسید.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: رزمی‌کاران ما در تیم اعزامی کیک‌بوکسینگ هیئت قم در اوزان منهای 48، 51، 57، 60، 64، 67، 71 و 81 کیلوگرم با توجه به آمادگی خوبی که از تمرینات مستمر و برنامه‌ریزی شده کسب کرده بودند، به این رقابت‌ها رفته و خوشبختانه با دست پر بازگشتند.

وی یادآور شد: در این پیکارها ابوالفضل سریشی در وزن منهای 48 کیلوگرم، مهدی حمیدی و مهدی مرزجویی در وزن منهای 51 کیلوگرم، علی کریمی، مجتبی مرادی، ابوالفضل محمدی، روح‌الله محمدرضایی و حسن قربان‌خانلو در منهای 57 کیلوگرم در ترکیب تیم هیئت ورزش‌های رزمی استان قم حضور داشتند.

محمدزاده بیان داشت: این در حالی است که در سایر اوزان تیم اعزامی قم به این پیکارها هادی شکاری، حمید اکبری و مجتبی مرادی در وزن منهای 60 کیلوگرم به میدان رفتند و علی محمدی در وزن منهای 64، امین صادق در منهای 67، محمد محمدی در وزن منهای 71، سجاد خورشیدی در وزن منهای 71 و مهدی شکاری در وزن منهای 81 دیگر نفرات تیم قم بودند.

وی خاطرنشان کرد: تیم اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در پایان این پیکارها توانست چهار مدال خوشرنگ طلا، 2 نقره و 2 برنز را به خود اختصاص دهد و بدین ترتیب با کسب مجموع 8 مدال طلا، نقره و برنز موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از پیکارهای کیک بوکسینگ جوانان کشور شود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در ادامه با اشاره به طلایی‌های تیم اعزامی کیک‌بوکسینگ جوانان قم بیان داشت: علی کریمی در وزن منهای 57 کیلوگرم، علی محمدی در وزن منهای 64 کیلوگرم، محمد محمدی در وزن منهای 71 کیلوگرم و مهدی شکاری در وزن منهای 81 کیلوگرم قم را صاحب نشان طلا کردند.

وی ابراز داشت: همچنین سجاد خورشیدی در وزن منهای 71 کیلوگرم به همراه مجتبی مرادی در وزن منهای 57 کیلوگرم با قرار گرفتن در جایگاه دوم اوزان خود صاحب نشان نقره شدند و ابوالفضل محمدی در وزن منهای 57 کیلوگرم به همراه امین صادق در وزن منهای 67 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند و تیم قم بالاتر از مازندران و قزوین به مقام قهرمانی کیک‌بوکسینگ جوانان کشور دست یافت.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول