اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمدزاده در گفت‌وگو با فارس:

8 رزمی‌کار قمی به جوجیتسو جوانان کشور اعزام می‌شوند

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از اعزام رزمی‌کاران جوان و آینده‌دار قمی به پیکارهای جوجیتسو قهرمانی کشور خبر داد.

8 رزمی‌کار قمی به جوجیتسو جوانان کشور اعزام می‌شوند

جواد محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی سبک جوجیتسو فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان برای برگزاری مسابقات جوجیتسو قهرمانی کشور، تیمی از قم نیز در این پیکارها به مصاف حریفان می‌رود.

وی ادامه داد: جوجیتسو یکی از سبک‌های زیرمجموعه فدراسیون ورزش‌های رزمی در کشور و هیئت‌های استانی به شمار می‌رود و در قم نیز که یکی از استان‌های رزمی‌خیز کشور است جوجیتسو با توجه به استعدادهای بسیار زیاد جایگاه خوبی دارد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم ابراز کرد: با توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد ویژه نیروی انسانی مرتبط با سبک‌های مختلف رزمی از جمله سبک جوجیتسو، زمینه بسیار خوبی فراهم شده تا با حضور در عرصه رقابت‌های مهم داخلی و برون‌مرزی رشته‌های مختلف رزمی به خصوص در رشته جوجیتسو، قم یکی از استان‌های موفق کشور در آن به شمار برود.

وی افزود: کسب مدال از رقابت‌های جهانی، بین‌المللی و آسیایی و همچنین چندین عنوان پیکارهای قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف زیرمجموعه هیئت ورزش‌های رزمی به‌خصوص جوجیتسو گویای توانمندی ورزشکاران رزمی قم است.

محمدزاده بیان داشت: هم‌اکنون نزدیک به 20 سبک به عنوان زیرمجموعه هیئت ورزش‌های رزمی استان قم فعال هستند که هر کدام از این سبک‌ها ورزشکاران بسیار مستعدی دارند که یا حضور در مسابقات مهم برون‌مرزی را تجربه کرده‌اند و یا در آستانه اعزام قرار دارند.

وی در ادامه با اشاره به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری رقابت‌های جوجیتسو قهرمانی رده سنی جوانان پسر کشور عنوان داشت: این پیکارها بر اساس برنامه‌ریزی سبک جوجیتسو فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان در قزوین و از امروز به انجام می‌رسد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: رزمی‌کاران ما در تیم اعزامی جوجیتسو هیئت قم در اوزان منهای 48، 51، 57، 60، 64، 67، 71 و 81 کیلوگرم با توجه به آمادگی خوبی که از تمرینات مستمر و برنامه‌ریزی شده کسب کرده‌اند به این رقابت‌ها می‌روند و امیدواریم که با دست پر بازگردند.

وی یادآور شد: در این پیکارها ابوالفضل سریشی در وزن منهای 48 کیلوگرم، علی کریمی، مهدی حمیدی و مهدی مرزجویی در وزن منهای 51 کیلوگرم، روح‌الله محمدرضایی، ابوالفضل محمدی و حسن قربان خانلو در وزن منهای 57 کیلوگرم در ترکیب تیم هیئت ورزش‌های رزمی استان قم حضور دارند.

محمدزاده بیان داشت: این در حالی است که در سایر اوزان تیم اعزامی قم به این پیکارها هادی شکاری، حمید اکبری و مجتبی مرادی در وزن منهای 60 کیلوگرم به میدان می‌روند، علی محمدی در وزن منهای 64، محمد محمدی در وزن منهای 67، سجاد خورشیدی در وزن منهای 71 و مهدی شکاری در وزن منهای 81 دیگر نفرات تیم قم هستند.

انتهای پیام/78002/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول