اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سبک آرنیس

رزمی‌کاران قمی به 7 مدال مسابقات قهرمانی کشور دست یافتند

رزمی‌کاران قمی موفق به کسب هفت مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز از پیکارهای سبک آرنیس رزمی قهرمانی کشور شدند.

رزمی‌کاران قمی به 7 مدال مسابقات قهرمانی کشور دست یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حال حاضر و در بین سبک‌های متعدد فعال در هیئت ورزش‌های رزمی استان قم ورزشکارانی مستعد و فعال حضور دارند و در طول سال با حضور در رقابت‌های مختلف این رشته، موفقیت‌های متعددی برای ورزش قم کسب می‌کنند.

رزمی‌کاران فعال در هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در سال‌های اخیر در هر دو بخش آقایان و بانوان در میادین مختلف داخلی و برون مرزی درخشیده‌اند و حاصل آن کسب مدال‌های رنگارنگ از رقابت‌های قهرمانی کشور و مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی بوده است.

حضور در عرصه رقابت‌های مهم داخلی و برون‌مرزی از جمله نکات بسیار مهمی است که توسط هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در سال‌های اخیر مورد توجه جدی قرار داشته و اکنون نیز که این هیئت رئیس جدید خود را شناخته انتظار می‌رود که همچنان به موفقیت در میادین داخلی و خارجی ادامه بدهد.

در واقع این قابلیت، ظرفیت و توانمندی به اندازه بسیار بالایی در بین ورزشکاران فعال در هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به چشم می‌خورد زیرا در چند سال اخیر موفقیت‌های زیادی در عرصه مسابقات مهم برون مرزی و کشوری به دست آورده‌اند.

کسب مدال از رقابت‌های جهانی، بین‌المللی و آسیایی و همچنین چندین عنوان پیکارهای قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف زیر مجموعه هیئت ورزش‌های رزمی گویای توانمندی ورزشکاران رزمی قم است و این رزمی کاران توانسته‌اند از رقابت‌های سبک آرنیس قهرمانی کشور نیز هفت مدال رنگارنگ کسب کنند.

این در حالی است که مسابقات رشته رزمی آرنیس که یکی از سبک‌های زیر مجموعه فدراسیون ورزش‌های رزمی به شمار می‌رود به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان سمنان برگزار شد و طی آن فایترهای قمی عناوین مختلف این پیکارها را از آن خود کردند.

در این پیکارها مدال‌های رنگارنگی برای ورزش قم در اوزان منهای 54، 58، 64، 71 و 76 کیلوگرم به دست آمد و طی آن در وزن منهای 54 کیلوگرم مجید مهاجر با اقتدار ظاهر شد و با عبور از سد تمامی حریفان خود موفق به کسب مدال طلا شد.

همچنین در وزن منهای 58 کیلوگرم محمدجواد اسم خانی تمامی رقبا را از پیش رو برداشت و توانست با شکست آنها عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کند، ضمن اینکه در وزن منهای 64 کیلوگرم حسن قراگوزلو مدال طلای این پیکارها را بر گردن آویخت.

در وزن منهای 71 کیلوگرم سجاد صفری مدال نقره گرفت و در وزن منهای 76 کیلوگرم سیدمحسن سالاری نژاد مدال نقره را به دست آورد، ضمن اینکه در وزن منهای 64 کیلوگرم مهرداد سلیمی و در وزن منهای 76 کیلوگرم سیدمحسن رسولی مدال برنز این پیکارها را کسب کردند.

انتهای پیام/78002/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول