اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتسال باشگاه‌های برتر کشور

ماهان تندیس قم مغلوب شهرداری تبریز شد / حفظ جایگاه هفتمی شاگردان حسن‌‌زاده

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دهمین دیدار خارج از خانه خود در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور نتیجه را به شهرداری تبریز واگذار کرد.

ماهان تندیس قم مغلوب شهرداری تبریز شد / حفظ جایگاه هفتمی شاگردان حسن‌‌زاده

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته هفتم از دور برگشت پانزدهمین دوره مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با انجام هفت مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد و طی آن ماهان تندیس قم در جدالی حساس و نفس‌گیر نخستین باخت خود در دور برگشت این رقابت‌ها را پذیرفت.

فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم که با روحیه و انگیزه بالا بعد از پیروزی پرگل 5 بر 3 در بازی هفته قبل خود در این فصل از رقابت‌ها برابر تیم فوتسال دبیری تبریز و همچنین نتایج خوب دور برگشت، ‌این هفته در مقابل تیم شهرداری تبریز قرار گرفت و در میان ناباوری در این دیدار تن به شکست دادند.

تیم فوتسال شهرداری تبریز یکی از تیم‌های پر فراز و نشیب این فصل لیگ برتر است که هفته گذشته در دیدار خارج از خانه خود مقابل گیتی پسند با نتیجه نزدیک 5 بر 4 شکست خورده بود و این هفته در مقابل ماهان تندیس قم به برتری دست یافت.

فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم که با 28 امتیاز در پایان هفته نوزدهم بازی‌های این فصل لیگ برتر بالاتر از تیم شهرداری تبریز در مکان هفتم جدول رده‌بندی قرار داشتند، با امید به حفظ جایگاه خود و کسب نهمین پیروزی این فصل لیگ برتر بازی خوبی ارائه کردند اما اشتباهات زیادی نیز در کارهای دفاعی داشتند و سرانجام با نتیجه نزدیک 6 بر 3 نتیجه را به شهرداری تبریز واگذار کردند.

این بازی به سبب اینکه هر 2 تیم از بخت‌های بالایی برای رسیدن به رده‌های بالای جدول برخوردار هستند از حساسیت‌های بسیار بالایی برخوردار بود و طی آن فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم در تلاش برای کسب سه امتیاز ابتدا از حریف خود با یک گل پیش افتادند اما در ادامه تا پایان بازی از میزبان خود عقب بودند و سرانجام با اختلاف سه گل نتیجه را واگذار کردند.

نیمه نخست این بازی در حضور تماشاگران حاضر در سالن شهید پورشریفی شهر تبریز با برتری سه بر یک به سود تیم فوتسال شهرداری تبریز به پایان رسید اما در نیمه دوم ماهان تندیس تلاش کرد گل‌های عقب افتاده را جبران کند در حالی که بارها موقعیت گل از دست داد و در نهایت هشتمین باخت این فصل تیم ماهان تندیس قم رقم خورد.

این باخت موجب شد تیم فوتسال ماهان تندیس قم با همان 28 امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار گرفته و آماده بازی آینده با تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر در هفته آینده رقابت‌ها شود.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول