اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهرستان اردبیل:

راهپیمایی 22 بهمن قدرت نرم نظام است

سرپرست فرمانداری شهرستان اردبیل گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدرت نرم نظام است که هیچ وقت شکسته نشده و به آن خدشه‌ای وارد نمی‌شود.

راهپیمایی 22 بهمن قدرت نرم نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی عصر امروز در مراسم جشن انقلاب و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر ثمرین در اردبیل اظهار داشت: این قدرت نظامی در 35 سال اخیر با مشارکت و پشتیبانی مردم از نظام در صحنه‌های مختلف تقویت شده و توسعه پیدا کرده و بیش از هر زمان دیگر قدرت چانه‌زنی و روابط جهانی و بین‌المللی ما را افزایش داده است.

وی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان بی‌نظیرترین نظام جهانی، بین‌المللی و حرکت بی‌نظیر در خنثی کردن ترفندها و توطئه‌های نظام‌های بیگانه یاد کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران از دو شاخصه جمهوریت و اسلامیت بهره می‌برد که جمهوریت آن با حضور و پشتیبانی مردم و اسلامیت آن نیز در نقطه نورانی تکیه بر خط ولایت و رهبری معنا پیدا می‌کند.

زنجانی به فرمایش امام راحل که تأکید داشتند مردم ولی نعمت هستند و مسئولان باید مراقب و مواظب مردم باشند و رسیدگی به مشکلات و مسائل آنها را از نعمت‌های خداوندی بدانند، تصریح کرد: تمام هزینه‌های انقلاب در جنگ هشت ساله، دوران سازندگی و مقطع شکوهمند امروزی بر دوش مردم و آحاد جامعه بوده که با رهبری ولایت فقیه این مسئولیت خطیر به سرانجام رسیده است.

این مسئول با اشاره به اسلامیت نظام جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: مردم برای اسلامیت قیام کردند و این حرکت بی‌نظیر با هدایت‌های ولایت فقیه و پشتوانه مردمی به شاهکار قرن معاصر پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد که تداوم و وحدت انقلاب نیز بدون دژ ولایت فقیه امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به خواب‌های متعدد استکبار جهانی علیه نظام اسلامی و صرف هزینه‌های کلان و میلیاردی برای به نقطه تسلیم کشیدن انقلاب اسلامی اضافه کرد: تاکنون هیچ یک از این خواب‌ها و پریشان احوالی دشمنان و بدخواهان این نظام به ثمر ننشسته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست فرمانداری شهرستان اردبیل به حرکت‌های ددمنشانه استکبار جهانی علیه مردم سوریه، عراق و افغانستان اشاره کرد و ادامه داد: با وجود ناامنی‌هایی که در منطقه مشاهده می‌شود ایران اسلامی ما امروز در اوج عزت و شکوه قرار دارد و ما با آگاهی تلاشمان بر این است تا اجازه ندهیم تروریست‌های دست‌پرورده آمریکا، استکبار جهانی و برخی دولت‌های مرتجع عرب بخواهند منطقه را ناامن کرده و به برخی حرکت‌های ضد انسانی دست بزنند.

زنجانی با اشاره به آرامش و امنیت موجود در کشور یادآور شد: ما این آرامش را مرهون رهبریت و حضور مردم و خون شهدا هستیم و باید آن را قدر دانسته و در سایه تعقل دولت تدبیر و امید بیش از گذشته آرامش و عزت برای مردم فراهم شده و با برنامه‌ریزی صحیح به استفاده از منابع انسانی و طبیعی برای آسایش و آینده‌سازی منطقه و کشور با سرعت و دقت نظر بیشتر کارها انجام شود.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید با حرکت‌های مثبت و سازنده بسیاری از تحریم‌ها و تنگناها در حال شکستن است، گفت: مأموریت اصلی دولت توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه است و اهداف دولت به شکل منسجم پیگیری شده و تا رسیدن به نقطه عزت و کامیابی مورد پیگیری و دقت نظر قرار می‌گیرد.

در این مراسم که همزمان با هشتمین روز از ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، یک واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت 20 هزار قطعه و با اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/62006/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول