اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر بابلسر:

زباله چهره شهرستان بابلسر را نازیبا کرده‌ است

عضو شورای شهر بابلسر گفت: مازندران با داشتن مواهب طبیعی فاقد فضای سبز مناسب شهری و بین شهری است و وجود زباله‌ها چهره شهرستان بابلسر را نازیبا کرده‌ است.

زباله چهره شهرستان بابلسر را نازیبا کرده‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سمانه بخشنده امشب در نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر و اعضای شورای شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات شورا با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن سال جدید هستیم، افزود: شهرستان بابلسر از فضای بین شهری خوبی برخوردار نبوده و وجود زباله در ورودی‌های شهر چهره شهر را نازیبا می‌کند.

بخشنده اذعان داشت: شورای شهرستان قابلیت اجرایی برای زیباسازی فضای سبز را نداشته و لازم است سه رئیس شورا و سه شهردار شهرستان بودجه‌ای برای زیباسازی فضای سبز اختصاص دهند.

احداث شهر بازی در بابلسر

در ادامه عضو دیگر شورای شهر بابلسر اظهار داشت: لازم است تمام اعضا برای خود برنامه‌ای تعریف و کارها را با برنامه دنبال کنند.

عبدالله پوربابا افزود: لازم است نشست هم‌اندیشی اعضای شورا شهر و اعضای شورای شهرستان تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه کارگروه نیازسنجی باید در شورا تشکیل شود، گفت: این کارگروه تلاش کند تا مشکلات شهرستان شناسایی و حل شود.

عضو شورای شهر بابلسر با بیان اینکه برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهربازی در شهرستان احداث شود، گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب شهری نیازمند همکاری همه شهروندان و مسئولان هستیم.

تولید برق از زباله

محجوب پروین عضو دیگر شورای شهر بابلسر نیز در این جلسه اظهار داشت: بحث فضای سبز بین شهری بحث مهمی است که باید در اهم کارها قرار گیرد.

وی افزود: تعامل بین اعضای شورای شهر می‌تواند موجب رفع بسیاری از مشکلات شهرستان شده و در بین مردم نمود خوبی پیدا کند.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان بابلسر در بحث مشکلات زباله نتوانست موفق عمل کند، اذعان داشت: این مشکل منحصر به بابلسر نبوده بلکه معضل بسیاری از شهرهای شمالی و حتی کشور است.

پروین با اشاره به قانون مصوب کشور درباره دفن زباله خاطرنشان کرد: قانون مصوب کشور این است که مکان دفن زباله 40 تا 60 کیلومتر از دریا فاصله داشته باشد و این در حالی است که این قانون، قابل اجرا در شهرهای شمالی کشور نیست.

عضو شورای شهر بابلسر با اشاره به اینکه باید به زباله به عنوان معضل جدی در شهرستان توجه شود، اضافه کرد: قرار است با برنامه‌ریزی درست بحث تولید برق از زباله را در دستور کار قرار دهیم.

وی گفت: اگر این اتفاق در شهرستان رخ دهد جزو نادر شهرها در کشور و نخستین شهر در مازندران می‌شویم که بحث تولید برق از زباله برایش رقم می‌خورد.

انتهای پیام/86010/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول