اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین قرارگاه کنگره شهدای قزوین خواستار شد

اهتمام مسئولان برای پیگیری اهداف کنگره شهدا

جانشین قرارگاه کنگره شهدای استان قزوین گفت: هر مسئولی در هر جایگاهی می‌تواند از ظرفیت‌های حقیقی و حقوقی خود برای تحقق اهداف کنگره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کند.

اهتمام مسئولان برای پیگیری اهداف کنگره شهدا

رضا سبحانی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اهداف بلند ستاد کنگره شهدا در تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: کنگره شهدا به منظور ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و جمع‌آوری آثار شهدا و تولید محصولات ماندگار فرهنگی و ادبی گام‌های خوبی را در طول سال‌های گذشته برداشته است و به حمایت سایر نهادهای فرهنگی استان نیز نیازمند است.

جانشین ستاد کنگره شهدای استان قزوین گفت: ستاد کنگره شهدا مرکز ثقل فعالیت‌های فرهنگی در خصوص شهدای عزیز است و هر مسئولی در هر جایگاهی می‌تواند از ظرفیت‌های حقیقی و حقوقی خود برای تحقق اهداف کنگره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کند.

وی تصریح کرد: در تولید آثار فاخر هنری شامل کتاب، فیلم و برگزاری یادواره‌های شهدا و هدفمند کردن فرآیند جمع‌آوری آثار شهدا همه دستگاه‌های استان می‌توانند نقش آفرین باشند و امیدواریم تا ارتباط خود را با ستاد کنگره بیشتر کنند.

سبحانی‌فر به نقش هنرمندان، مولفان، نویسندگان، دانشجویان و دانشگاهیان نیز در توسعه اهداف کنگره شهدا اشاره کرد و ضمن تأکید بر نقش آنان؛ خواستار همکاری با کنگره شهدا استان شد.

انتهای پیام/2667/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول