اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نوشهر:

18 هزار نوشهری سبد کالا دریافت می‌کنند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نوشهر با اشاره به اینکه شهروندان نگران مدت زمان تعیین شده توزیع سبد کالایی نباشند، گفت: 18 هزار نوشهری سبد کالا دریافت می‌کنند.

18 هزار نوشهری سبد کالا دریافت می‌کنند

جهانگیر بائی‌لاشک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: از امروز کار توزیع سبد کالایی که از سوی دولت برای مردم در نظر گرفته شد به طور رسمی در نوشهر آغاز و اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در شهرستان نوشهر تاکنون 18 هزار و 40 نفر واجد شرایط دریافت سبد کالا شدند که از طریق فروشگاه‌های عامل توزیع می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نوشهر بیان داشت: شهروندان نگران مدت زمان تعیین شده توزیع سبد کالایی نباشند و این سبد کالایی به تمامی واجدان شرایط می‌رسد.

وی تصریح کرد: همچنین آن دسته از کسانی که خود را واجد دریافت سبد کالا می‌دانند اما نام‌شان در بین واجدان قرار ندارد می‌توانند به سامانه اینترنتی سبد کالا مراجعه و نام‌نویسی کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

بائی‌لاشک درباره کامل نبودن برخی اقلام در سبد کالایی نیز ابراز داشت: در این باره نیز جای نگرانی وجود ندارد و شهروندان می‌توانند روز بعد، اقلام دیگر را از هر فروشگاه عامل در نوشهر دریافت کنند.

انتهای پیام/86019/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول