اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/304

قاسمی‌فرزاد: تکریم و نکوداشت خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی است

فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به جایگاه خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: استقلال، آزادی، امنیت و پیشرفت کشور مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران است.

قاسمی‌فرزاد: تکریم و نکوداشت خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با خانواده شهدا ضمن دلجویی از خانواده شهدا گفت: شهدا، سرمایه‌های ارزشمند جامعه و نظام اسلامی هستند.

فرماندار شهرستان پاکدشت اظهار داشت: همه ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا که همان راه سعادت و تعالی است باشیم و با تاسی از آرمان‌های شهدا در این مسیر گام برداریم و مسئولان باید همواره قدردان افتخارآفرینی‌های این عزیزان باشند.

وی در ادامه از سیره، روش و یاد و خاطره شهدا به عنوان گنجینه‌های دفاع‌مقدس نام برد و گفت: این‌ها گنجینه‌های بسیار گران‌بهایی هستند که تاکنون به خوبی نتوانسته‌ایم از آنها بهره ببریم. اگر بتوانیم از این گنجینه گرانبها به درستی استفاده کنیم، این مهم در عرصه‌های مختلف برای افتخارآفرینی ما کارآمد خواهد بود.

گفتنی است، در پایان هدایایی به رسم یاد بود به خانواده معظم شهدا تقدیم شد.

بر پایه این گزارش، همزمان با هفته مبارک دهه فجر حجت‌الاسلام والمسلمین حس لزومی امام جمعه پاکدشت، علیرضا قاسمی‌فرزاد فرماندار شهرستان پاکدشت و جمعی از مسئولان ادارات با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/2462/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول