اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هشتمین روز از دهه فجر

همایش بزرگداشت شهدای مداح در خراسان شمالی برگزار شد

همزمان با هشتمین روز از دهه فجر همایش بزرگداشت مقام شهدای مداح در خراسان شمالی برگزار شد.

همایش بزرگداشت شهدای مداح در خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه(ع) ، سردار حسینعلی یوسفعلیزاده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در این همایش گفت: تفاوت دوران پس از انقلاب و قبل از آن در این است که ما در این زمان امام شناس شدیم و نایب امام زمان(عج) را اطاعت کردیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از اقشار جامعه در گذشته پر افتخار خود می‌مانند و از آینده پر تکلیف خود بی‌اطلاع و غافل شدند، افزود: دشمن دیروز با امروز تفاوت‌هایی دارد و قطعاً با دشمن فردا نیز متفاوت است.

یوسفعلیزاده تصریح کرد: در این برهه از زمان نباید دچار انحراف، انحطاط و سهل انگاری شویم.

وی با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی مبنای پیروزی این است که پشتیبان ولایت فقیه باشیم، اظهار داشت: انقلاب، مسیری روشن دارد و وظیفه ما این است که در چنین برنامه‌هایی انعکاس دهنده بیانات ارزشمند امام راحل و مقام معظم رهبری باشیم.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با تأکید بر اینکه همه باید بر فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب سر تعظیم فرود آورند، خاطرنشان کرد: حضرت آقا، آمریکا را دشمن نظام جمهوری اسلامی می‌داند ولی متأسفانه برخی از افراد با بهانه‌های مختلف مخالف این عقیده هستند و آمریکا را دوست ملت ایران تلقی می‌کنند.

یوسفعلیزاده تصریح کرد: این امر مصداق بارز از اوج حماقت بنی‌امیه‌ای است.

وی با بیان اینکه متأسفانه در جامعه این‌گونه جا انداخته‌اند که اگر کسی بگوید آمریکا دشمن ما است، متهم به بی سوادی و افراط گرایی می‌شود، اذعان داشت: اگر این امر افراط گرایی است ما در رأس آن هستیم.

یوسفعلیزاده در ادامه با اشاره به نقش مهم بسیج مداحان در جامعه، بیان داشت: بسیج مداحان باید به عنوان یک جمع اثرگذار و حاضر در صحنه، این مراقبت‌ها را داشته و روشنگری کند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی بسیج مداحان را حلقه وصل مداحان به بدنه گسترده بسیج خواند و اظهار داشت: ما معتقدیم این قشر می‌تواند هدایت‌ها و روشنگری‌های بسیاری را در جامعه داشته باشد.

یوسفعلیزاده با اشاره به اینکه در شرایط امروز بمباران و هجمه فضای مجازی دشمن غوغا می‌کند، افزود: امروز ماهواره مصداق بارز دجال است که با رنگ‌ها و ترفندهای مختلف ظاهر می‌شود.

انتهای پیام/63002/ح/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول