اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

90 درصد جمعیت روستایی بخش مرکزی نهاوند دارای نعمت گاز هستند

فرماندار نهاوند گفت: بیش از 90 درصد جمعیت روستایی بخش مرکزی این شهرستان از نعمت گاز خانگی برخوردارند.

90 درصد جمعیت روستایی بخش مرکزی نهاوند دارای نعمت گاز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مجتبی مولوی بعد از ظهر امروز در بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی با اشاره به خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی در طول 35 سال گذشته اظهار داشت: توجه به توسعه و آبادانی در مناطق محروم به ویژه روستاها همواره مورد تأکید حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات زیربنایی از جمله آب شرب بهداشتی، تلفن خانگی و گاز و برق به روستاها افزود: ارائه این خدمات موجب شده میزان مهاجرت روستاییان به شهرها کاهش یابد.

فرماندار نهاوند از ساخت بیش از 14 هزار واحد مسکونی در روستاهای نهاوند افزود: از مجموع بیش از 23 هزار واحد مسکونی روستایی بیش از 14 هزار واحد آنها مقاوم‌سازی شده‌اند که مبلغی بیش از 130 میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است.

وی انقلاب اسلامی را انقلاب مستضعفین خواند و گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز مردم از رفاه نسبی زندگی به ویژه در روستاها برخوردارند.

مولوی با اشاره به گازرسانی به روستاهای نهاوند افزود: تاکنون 101 روستای نهاوند از نعمت گاز خانگی برخوردارند که تا پایان سال به 110 روستا افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/89016/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول