اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز زنجان خبر داد

افتتاح 35 طرح گازرسانی در زنجان

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از افتتاح 15 طرح گازرسانی روستایی و 20 واحد صنعتی و مجتمع مسکونی در استان زنجان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

افتتاح 35 طرح گازرسانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه در دهه فجر شاهد افتتاح طرح‌های گازرسانی به 15 روستای استان هستیم اظهار داشت: در این ایام به روستاهای سرچم سفلی، رجعین، گوالان، گونی، چتز، چناقبلاغ، ینگی کند جامع‌السرا، ارکوئین، چولچه قشلاق، حاج قشلاق، چنگور، ذوینق، آبی سفلی، اینچه خدابنده‌لو و قینرجه گازرسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همچنین در ایام دهه فجر گازرسانی به 20 واحد صنعتی و مجتمع مسکونی در استان خواهیم بود، گفت: در مجموع برای این طرح‌ها 139 میلیارد و 866 میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از تخصیص بیش از 111 میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های گازرسانی روستایی خبر داد و افزود: با افتتاح این طرح‌ها، تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی استان زنجان به 221 روستا با 46.3 درصد بهره‌مندی می‌رسد.

این مسئول ادامه داد: از 908 روستای استان، گازرسانی به 87 روستا در دست اجرا و 273 روستا نیز در دست طراحی است.

عسگریان همچنین از بهره‌مندی 98.7 درصد خانوار شهری استان، از نعمت گاز طبیعی خبر داد و ابراز داشت: از 21 شهر استان، 19 شهر، بهره‌مند، یک شهر در دست اجرا و یک شهر دیگر نیز در دست طراحی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان تعداد مشترکین گاز طبیعی شهری و روستایی استان را 235 هزار و 39 نفر اعلام کرد.

وی همچنین از اختصاص 28 میلیارد و 861 میلیون ریال به 20 واحد صنعتی قابل افتتاح در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: با این اقدام تعداد واحد‌های صنعتی بهره‌مند استان از گاز طبیعی به 775 واحد می‌رسد.

انتهای پیام/2308‌/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول