اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد

بهره‌برداری از 20 پروژه بزرگ گازرسانی در استان بوشهر

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از بهره‌برداری از 20 پروژه بزرگ گازرسانی در استان بوشهر خبر داد.

بهره‌برداری از 20 پروژه بزرگ گازرسانی در استان بوشهر

غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تبریک دهه فجر اظهار داشت: دهه مبارک فجر فرصتی ارزشمند است تا دستاوردها و برکات عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی، خلاقانه و هنرمندانه، برای مردم تبیین و تشریح شود که این موضوع باید در اولویت کاری دست‌اندرکاران و خدمتگزاران به مردم و انقلاب قرار گیرد.

وی اذعان کرد: برنامه‌های گرامیداشت این ایام مبارک باید بتواند ارزش‌های والا و متعالی انقلاب اسلامی و نقش بی‌بدیل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب و ادامه این مسیر الهی توسط خلف صالحش حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را به نسل جوان و کشورهای اسلامی منطقه بشناساند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به افتتاح طرح‌های مختلف گازرسانی در استان خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال طرح‌های مهم گازرسانی در شهرستان‌های مختلف با کیفیت بالایی افتتاح شده است.

حسینی از بهره‌برداری از 20 میلیارد ریال پروژه گازرسانی در دشتستان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با هدف رضایتمندی مردم و استفاده از گاز طبیعی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی ابراز داشت: در سطح استان نیز در دهه فجر امسال بیش از 20 پروژه بزرگ گازرسانی با اعتباری بیش از 306 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری رسمی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر یادآور شد: شرکت گاز استان در ایام مختلف سال نسبت به توسعه گازرسانی به مناطق شهری و روستایی و همچنین گازرسانی به صنایع اهتمام جدی دارد و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2452/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول