اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کرمان اعلام کرد

بدهکاری 120 میلیارد تومانی آموزش و پرورش کرمان

معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، 120 میلیارد تومان بدهکاری دارد.

بدهکاری 120 میلیارد تومانی آموزش و پرورش کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمد محسن‌بیگی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: در آموزش و پرورش توانمندی‌های زیادی وجود دارد و مکانی است که باید از این توانمندی‌ها در زمینه گسترش تقویت به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه ما کمتر در مسئولان شاهد دغدغه آموزش و پرورش هستیم، تصریح کرد: منطقه جیرفت ظرفیت عظیمی دارد که امیدواریم از این ظرفیت و توانمندی موجود شاهد راه‌اندازی اداره کل آموزش و پرورش در این منطقه باشیم.

محسن‌بیگی  خاطرنشان کرد: در آموزش و پرورش مشکلات مالی داریم و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، 120 میلیارد تومان بدهکاری دارد که از سرانه دانش‌آموزی، مطالبات بازنشستگان، اضافه کاری و ... است، بنابراین باید از بحث مشارکت‌های مردمی و خیران در آموزش و پرروش برای محرومیت زدایی در این زمینه در کنار تلاش‌های دولت استفاده شود.

معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه شهر بلوک و اسماعیلی با داشتن بیش از 11 هزار دانش‌آموز فضای آموزشی مناسب ندارد، گفت: یکی از اصول قانون اساسی ما تحصیلات رایگان است که می‌توان این را با کمک خیران فراهم کنیم.

محسن‌‌بیگی ابراز داشت: باید با هم هم‌افزایی داشته باشیم و برای حفظ نظام از توانمندی‌های همه افراد استفاده کنیم، آموزش و پرورش میدان و جولانگاه باندهای سیاسی نباید باشد و باید نگاه ملی باشد.

وی بیان داشت: مسائل جزئی که مطرح می‌شود، سایه بر تعلیم و تربیت نیندازد نیروی انسانی با مدیریت خوب می‌تواند در جنوب کرمان ساماندهی و مشکلات در این راستا رفع شود.

محسن‌بیگی افزود: با کمکی که دولت دارد و دیدگاه مثبت به آموزش و پرورش مسائل مادی هم به تدریج حل می‌شود.

انتهای پیام/80002/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول