اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

خیران آموزش و پرورش را یاری کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به اینکه طرح‌های نیمه‌تمامی در سطح استان وجود دارد، امیدواریم خیران همچون بیش از پیش آموزش و پرورش را یاری کنند.

خیران آموزش و پرورش را یاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، ابراهیم جهانگیری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون رهبری‌های امام راحل و اتحاد و وقت‌شناسی مردم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مردم ایران حاکمیت اسلام را بر خود پذیرفتند و با اعتقاد، ایمان و توکل برای بن‌بست‌های پیش رو گام برداشتند و راه خود را انتخاب کردند.

جهانگیری با بیان اینکه هم‌اکنون 313 پروژه نیمه‌تمام آموزشی بین 30 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی در استان وجود دارد، افزود: امروزه اهداف آموزش و پرورش تنها با اعتبارات دولتی میسر نشده و باید مشارکت مردمی و نهادهای دیگر با ایجاد تفاهم‌نامه‌ها انجام پذیرد.

وی شورای آموزش و پرورش شهرستان زرند را از شوراهای موفق استان دانست و بیان داشت: شورای آموزش و پرورش شهرستان زرند رتبه دوم استانی را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با قدردانی از اعضای شورای آموزش و پرورش عنوان کرد: شورای آموزش و پرورش یکی از نهادهای محلی مؤثر در تصمیم‌گیری برای بررسی و رفع مسائل و مشکلات آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به نقش خیران مدرسه‌ساز در استان اظهار داشت: تاکنون خیران مدرسه‌ساز خدمات بسیار ارزشمندی در استان کرمان انجام داده‌اند و با توجه به اینکه طرح‌های نیمه‌تمامی در سطح استان وجود دارد، امیدواریم خیران همچون بیش از پیش آموزش و پرورش را یاری کنند.

جهانگیری اهمیت کیفیت بخشی آموزش و پرورش را یادآور شد و خواستار تشکیل کارگروه‌های مختلف در حوزه‌های آموزشی، پرورشی، پژوهشی و پشتیبانی و کمیته‌ای برای نظارت و تصویب شد تا در اسرع وقت اعضای کمیته‌ها فعالیت خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/80022/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول